دشمن سعی دارد با القای شبهات مردم را به فضای قبل از انقلاب برگرداند

23:40 - 13 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۹۹۲۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروزه در دوران کنونی عده زیادی سعی دارند با القای شبهات مردم را دوباره به فضای قبل از انقلاب برگردانند، گفت: حوزه علمیه امروز به توانایی طلابی نیاز دارد که به شبهات اعتقادی مردم پاسخ دهند.
دشمن با القای شبهات سعی دارد مردم را به فضای قبل از انقلاب برگرداندبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم رونمایی از نرم افزار ولایت فقیه در مرکز مطالعات و پاسخگویی به سئوالات دینی با اشاره به اینکه انقلاب نعمت بزرگ الهی است، اظهار کرد: ایجاد مرکز مطالعات و پاسخ به سئوالات دینی ریشه در زمان شناسی بدنه حوزه علمیه است و روز به روز این احساس نیز شدیدتر شده چراکه امروز با موج عظیمی از شبهات در جامعه مواج شده‌ایم.

امام جمعه قم تصریح کرد: تاکنون این مرکز به شبهات بسیاری پاسخ داده و با رشد قابل توجهی روبرو بوده اما ظرفیت آن بیش‌تر از فعالیت‌هایی است که در آن انجام می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروزه در دوران کنونی عده زیادی سعی دارند با القای شبهات مردم را دوباره به فضای قبل از انقلاب برگردانند، گفت: حوزه علمیه امروز به توانایی طلابی نیاز دارد که به شبهات اعتقادی مردم پاسخ دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مرکز پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی باید نسبت به پاسخگویی به شبهات عرصه‌های مختلف دینی باید به‌گونه‌ای عمل کند که مانع فراگیری سریع یک شبهه در سطح جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه حوزویان همیشه باید یک گام جلوتر از جامعه مردم قدم بردارند، اعلام کرد: باید از حوزویان صاحب اندیشه در حوزه پاسخ‌گویی به شبهات استفاده شود و با این افراد به شکل پروژه‌ای همکاری صورت گیرد تا فارغ از موانع اداری به سؤالات و شبهات مردم به خوبی پاسخ دهند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تربیت طلاب جوان برای پاسخگویی به شبهات کلامی و اعتقادی یکی از انتظارات ما از این مرکز است است و به این امر باید در بدنه حوزه علمیه بیش از پیش توجه شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *