مجلس خبرگان ستون انقلاب اسلامی است/ سال‌های آینده سال‌های مهمی است

16:10 - 30 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-هاشمی رفسنجانی گفت:سال‌های آینده با توجه به اوضاع منطقه و شرایط ناامنی منطقه‎ و حوادثی که به دنبال این ناامنی ها شکل خواهد گرفت سالهای بسیار مهمی برای ما خواهد بود.
مجلس خبرگان ستون انقلاب اسلامی است/ سال‌های آینده سال‌های مهمی استبه گزارش خبرنگار سیاسی میزان مستقر در ستاد انتخابات کشور، هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز بسیار مهمی است،  و ملت ما برای رقم زدن سرنوشت سال های آینده با توجه به فضای پسابرجام آماده می شود.

وی ادامه داد: هر دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی ‎ نقش مهمی را در سعادت کشور در آینده می توانند ایفا کنند و تحقق آن بستگی به آرای مردم دارد‎.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه مجلس خبرگان ستون و خیمه انقلاب اسلامی است‎، گفت: با برگزاری انتخابات مسئولیت بزرگی به دوش کسانی خواهد افتاد که مردم آنها را به عنوان امین خود شناخته‌اند.‎

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آیت الله خامنه‌ای مناسب‌ترین کسی بود که مجلس خبرگان پس از رحلت امام انتخاب کرد و ایشان هنوز با طراوات و با شادابی کارش را انجام می‌دهد.

وی در ادامه به نقش مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:مجلس شورای اسلامی هم به لحاظ قانونگذاری و هم به لحاظ نظارت نقش بسیار مهمی دارد‎.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: سال‌های آینده با توجه به اوضاع منطقه و شرایط ناامنی منطقه‎ و حوادثی که به دنبال این ناامنی ها شکل خواهد گرفت سالهای بسیار مهمی برای ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که امنیت داریم، اظهار کرد:‎ از نیروهای امنیتی و دفاعی و نظامی و اطلاعاتی‌مان که مواطب تحرکات افراد ناباب هستند تشکر می‌کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت:ما به اتکای رای مردم می‌توانیم به نیابت از رای مردم تصمیم بگیریم‎ و امانتی که مردم در اختیار ما می‌گذارند ضرورت وظیفه شناسی ما را ایجاب می‌کند. ‎

هاشمی رفسنجانی افزود:بسیاری از انقلابها در این مدت دچار مشکل شدند اما انقلاب ما به خوبی مسیر خود را تا کنون رفته و همچنان پیش می‌رود.‎

وی در پایان خاطرنشان کرد:مقام ولایت ما به حضرت حجت واگذار شده و تا ایشان به جامعه ما نظر دارد ما اندوهی نخواهیم داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *