آگاه سازی و توجه به رفتار سازمانی و حرفهای
خبرگزاری میزان- تویسرکانی تبیین سیاستهای سازمانی و آگاه سازی کارکنان و توجه به رفتارهای حرفهای و عمومی توسط دفتر آموزش و پژوهش و سایر حوزههای متولی را خواستار شد.
وی ایجاد انگیزش در نیروی انسانی را یکی از هنرهای مدیریت دانست و افزود: با توجه به این که سازمان ثبت اسناد یک سازمان حاکمیتی بوده و برحسب ماهیت خود با طیف گسترده ای از مردم سر و کار دارد؛ ایجاد انگیزه های معنوی و مادی در نیروی انسانی می تواند موجب تسهیل ارائه خدمات به مردم گردد و موانع بزرگ را از پیش روی سازمان بردارد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلب رضایت الهی را در خدمت به مردم و جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: بدون شک توجه به رفتار سازمانی و حرفه ای می تواند در رفتار عمومی ما تاثیر گذار بوده و نمی توان رفتار عمومی و سازمانی را از هم جدا دانست و این دو بخش دارای تاثیر متقابل بر یکدیگرند.
وی سازمان ثبت را سازمانی در حال تحول و گذار خواند و اذعان کرد: تسریع خدمات رسانی به مردم و تسهیل موانع از سیاست های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و بدیهی است توجه به این امور به عنوان باقیات صالحات می تواند ما را از موانع موجود عبور دهد.
تویسرکانی ضمن تاکید بر جایگاه و نقش بانوان در پیشبرد اهداف سازمان افزود: با توجه به این که بخش عمده ای از مسئولیت های سازمانی بر عهده این همکاران است قطعاً پرداختن به بایدها و نبایدها و تمرکز بر روی اهداف سازمانی توسط این طیف از کارکنان سازمان می تواند باعث کارآمدی هرچه بیشتر سازمان و تسریع در ارائه خدمات و به تبع آن تحقق بهتر و سریع تر اهداف سازمان در مسیر گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین گردد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *