تکریم ارباب رجوع باید ادامهدار باشد
خبرگزاری میزان - قائممقام وزیر نیرو گفت: در بخش بهرهبرداری بحث تکریم ارباب رجوع باید روند ادامهدار داشته باشد و وجه مردمی و خدمتگزاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: سال 69 که شرکتهای آب و فاضلاب آغاز به کار کرد 43 شهر توسط وزارت نیرو اداره میشد که بخش بهرهبرداری جایگاه خاصی نداشت و موجودیت آن هنوز شکل نگرفته بود ولی هماکنون ساختار محکمی در این حوزه داریم.
قائممقام وزیر نیرو با اشاره به گستردگی حوزه بهرهبرداری، ادامه داد: رسالت و ظرفیت حوزه بهرهبرداری گسترده و مهم است و رسالت سنگین در حوزه پاسخگویی، احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع در حوزه بهرهبرداری باید مد نظر قرار گیرد.
وی جلب رضایت مشترکان را حائز اهمیت عنوان کرد و متذکر شد: در حال حاضر ارزش زمان بالا رفته و در این راستا در قبال مردم رسالت سنگینی بر دوش داریم؛ نباید استمرار در کار ما را از این موضوع غافل کند و بحث تکریم ارباب رجوع باید روند ادامه دار داشته باشد و وجه مردمی و خدمتگزاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد، چرا که استمرار اقدامات در گرو این موضوع است.
محمودی ابراز داشت: در جنبههای مدیریت بهرهبرداری نمیتوان به شکل سنتی عمل کرد و به تناسب موقعیت نیازمند ایجاد سامانههای هوشمند از طریق مباحث تله متری، GISو... بوده و باید پیادهسازی این مباحث مورد توجه قرار گیرد.
قائممقام وزیر نیرو به مباحث حوادث و اتفاقات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به موقعیت کشور و بروز حوادث و اتفاقات در طول زمان یکی از نقاط آسیبپذیر همین حوزه محسوب میشود و در این راستا باید اقدامهای لازم انجام شود.
محمودی با تاکید بر اینکه شیوه تعامل و بهرهگیری از ظرفیت دستگاههای دیگر در بخش بهرهبرداری مورد توجه خاص قرار گیرد، یادآور شد: ایمنسازی تاسیسات آب و فاضلاب از دیگر مسائل مورد توجه در حوزه صنعت آب و فاضلاب است.
وی در پایان بر آموزش بهرهبرداران در بخش بهرهبرداری به عنوان یکی از حوزههای مهم شرکت اشاره کرد و بر بهرهگیری از توان علمی دانشگاهها، ارتقای مهارتی نیرویهای شاغل در صنعت آب و فاضلاب، داشتن نقشه راه و چک لیست برای بهبود کار و هنر کاهش هزینه تاکید فراوان کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *