صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بارش باران در استان گیلان و مازندران/جوی آرام در کشور تا دوشنبه/آسمان پایتخت فردا صاف خواهد بود

۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۳۴
کد خبر: ۹۸۱۴۵
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب که آسمان پایتخت فردا صاف پیش بینی شده است، گفت:در واقع تا دوشنبه جوی آرام در كل كشور حاكم خواهد شد.
فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره وضعیت هوای طی سه روز آینده اظهار کرد: بنا بر تحليل آخرين اطلاعات هواشناسی به سبب نفوذ جريانات سرد شمالی از روی دريای خزر  روی استان‌های شمالی واقع در حاشيه دريا، از ابتدای روز شنبه وزش باد شديد همراه با بارش بارش باران در استان گيلان آغاز می‌شود و سپس با شدت بيشتری در استان مازندران بارش باران رخ خواهد داد. 

وی در ادامه با بیان این مطلب که اين سامانه بارشی در استان گيلان از بعدازظهر خاتمه می‌يابد، افزود:  اما گستره بارش استان‌های خراسان شمال و شمال خراسان رضوی را در بر خواهد گرفت. 

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این مطلب که در اوايل يكشنبه بارش‌های ضعيف درشمال شرق كشور رخ می‌دهد، گفت: در واقع تا دوشنبه جوی  آرام در كل كشور حاكم خواهد شد.

گودرزی به وزرش باد شدید در برخی استان‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر اين وزش باد شديد در روز شنبه در استان‌های سمنان، تهران، قم، البرز و مركزی پيش بينی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *