صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وعده رفع ضعف ولتاژ برق در لرستان

۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۲۰۷۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
خبرگزاری میزان - مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر گفت: ایستگاه 230 کیلوولت پلدختر پس از سپری کردن تست‌های فنی برای رفع ضعف ولتاژ برق در مناطق جنوبی استان لرستان به‌زودی وارد مدار می‌شود.
به‌گزارش ، فرهاد شبیهی بر تسریع در ورود و اتصال ایستگاه 230.63 کیلوولت پلدختر به شبکه سراسری برق و افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع و همچنین رفع ضعف ولتاژ در مناطق جنوبی استان لرستان تأکید کرد.

وی گفت:‌ این پروژه در حال حاضر از 96 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و لازم است مراحل تست نهایی و راه‌اندازی در اسرع وقت صورت پذیرد.

معاون طرح وتوسعه برق باختر ایستگاه 230 کیلوولت پلدختر را بسیار حساس و نقش آن را در منطقه کلیدی خواند و گفت: این ایستگاه با ظرفیت 250 مگاولت آمپر دارای دو فیدر خط و دو فیدر ترانس 230 کیلوولت و دو دستگاه ترانسفورماتور با قدرت 125 مگاولت آمپر، 10 فیدر خط 63 کیلوولت خروجی در مرحله تست نهایی و راه‌اندازی است.

رضا سلطانعلی افزود: ظرفیت این ایستگاه تا 375  مگاولت آمپر قابل افزایش بوده و همچنین قابلیت توسعه 2 فیدر خط 230 کیلوولت و فیدر خط 63 کیلوولت را در آینده دارا است.

وی بیان داشت: این ایستگاه در مساحتی بیش از 6 هکتار در حال احداث بوده و تمامی مراحل طراحی و ساخت و تأمین تجهیزات این ایستگاه توسط کارشناسان و کارکنان برق باختر و پیمانکاران داخلی صورت گرفته است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ایستگاه مذکور حداکثر تا پایان آبان‌ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *