صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

احتمال کاهش متراژ درخواستی رسانه‌ها بدلیل استقبال از نمایشگاه/ تعرفه غرفه‌ها اعلام شد

۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۵۰۶۷
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: با توجه به افزایش 50 درصدی در مرحله پیش ثبت نام نمایشگاه مطبوعات، احتمال کاهش متراژهای درخواستی رسانه‌ها وجود دارد.
به، مهران عباسی انارکی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فضای محدود شبستان اصلی مصلای تهران و افزایش درخواست های حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، موضوع انتقال بخشی از نمایشگاه به طبقه دوم و یا کاهش متراژهای درخواستی در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه و با حضور نمایندگان شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات در دست بررسی است و متراژ و گروه رسانه ها از طریق پیامک، به آنها اعلام خواهد شد.

مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد همچنین به ارائه آخرین آمار ثبت نام کنندگان در مرحله پیش ثبت نام نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بدون احتساب بخش‌ «روابط عمومی سازمان‌ها، تشکل‌های مطبوعاتی و کسب و کار مرتبط و سایر»، 450 رسانه بخش خصوصی و 150 رسانه متعلق به بخش دولتی یا عمومی با متراژ درخواستی 12400 متر مربع تا کنون مراحل پیش ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، مساحت مفید شبستان اصلی برای واگذاری به رسانه ها، حدود 10 هزار متر مربع است.

عباسی همچنین با اشاره به شرط حضور رسانه‌ها در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که از دو ماه قبل به همه رسانه‌ها اعلام شده بود، افزود: حدود 60 رسانه نیز به علت عدم ثبت مجوز قدیمی در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) با مشکل مواجه هستند که به آنها اعلام شده در صورت رفع نشدن مشکل، ثبت نامشان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات همچنین از تعیین تعرفه نهایی غرفه‌ها در شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم شورا، غرفه‌های بخش خصوصی از تخفیف 50 درصدی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به عنایت ویژه ستاد برگزاری نمایشگاه به رسانه‌های بخش خصوصی، در خصوص تعرفه غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اضافه کرد: امسال هزینه دریافتی برای غرفه‌های 12 و 24 متری بخش خصوصی از مبالغ سال گذشته نیز کمتر است.


جدول تعرفه غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

قیمت

(هزارتومان)

متراژ

قیمت غیر خصوصی
(تومان)

قیمت خصوصی
(تومان)

استانی
(50درصد تخفیف)

75

12

900.000

450.000

225.000

100

24

2.400.000

1.200.000

600.000

140

48

6.720.000

3.360.000

ــــــ

200

96

19.200.000

9.600.000

ــــــ


تعرفه غرفه‌ «روابط  عمومی ها» مطابق تعرفه رسانه غیرخصوصی و تعرفه غرفه «کسب و کار مرتبط» برابر با تعرفه رسانه‌های خصوصی .محاسبه می شود 

شایان ذکر است بر اساس نقشه طراحی شده و انتخاب بهتر متقاضیان برای جانمایی، متراژهای درخواستی 36 و 60 به 24 و 48 متر تبدیل شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *