صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مراغه‌چیان: کمک‌ها به پرسپولیس برای الان نیست/ برخی در فدراسیون از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند

۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷:۴۲
کد خبر: ۸۱۰۵۶۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان با تمام قدرت مقابل استقلال قرار می‌گیرد تا در شهر خودشان ۳ امتیاز را بگیرند تا شرایطشان را در جدول بهبود دهند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تیم ملی ایران اکنون یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران را دارد و با این نسل صعود کردن به جام جهانی با توجه به  کیفیت همگروهانمان کار چندان سختی نبود، اما یکسری افراد در این موضوع از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

وی افزود: باید بررسی شود که چگونه و طبق چه معیاری برخی افراد پاداش گرفتند. اکنون تیم ملی ایران در جهان جایگاه خوبی پیدا کرده است که تمام این‌ها نتیجه تلاش‌های کارلوس کی‌روش بوده است. از نظر من به جای دادن پاداش‌های نجومی به افراد داخلی فدراسیون، این پول‌ها را نگه می‌داشتند و یک بازی تدارکاتی مفید برای تیم ملی تدارک می‌دیدند تا شانس صعود از گروهمان را پیدا کنیم.

*استقلال و پرسپولیس را باید به یک چشم نگاه کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این باره ادامه داد: اگر این پاداش‌ها به بازیکنان پرداخت شده باشد که نوش جانشان، اما اگر به عوامل داخلی فدراسیون پرداخت شده که جای سوال دارد. برخی افراد خوب است از خودشان سوال کنند که به پاس چه تلاشی این پاداش دریافت کرده‌اند. این پول‌هایی که از بیت‌المال خرج پاداش‌هایشان می‌شود از جیب مردم است. امیدوارم این پول‌های نجومی برای برنامه ریزی و تدارک بازی‌های مفید برای تیم ملی ایران هزینه شود تا به امید خدا حضور مقتدرانه‌ای در جام جهانی داشته باشیم.

مراغه‌جیان در خصوص کمک‌های میلیاردی به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس را باید به یک چشم نگاه کنند، زیرا این دو تیم جذابیت لیگ ایران هستند. کمک‌ها به پرسپولیس فقط برای الان نیست بلکه آن‌ها پنج سال از این کمک‌ها بهره بردند. از نظر من همانطور که پرسپولیس را کمک می‌کنند استقلال را هم باید کمک کنند، زیرا اگر همین کمک‌ها به استقلال می‌کردند پرسپولیس به رکورد ۵ قهرمانی متوالی نمی‌رسید.

*استقلال نباید سپاهان را دست کم بگیرد

وی درباره اظهارات اخیر سمیعی معاون باشگاه استقلال عنوان کرد: این صحبت‌ها در این مقطع فقط به استقلال ضربه می‌زند. در دوره‌ای مدیرانی برای استقلال انتصاب می‌شدند که کمر به نابودی این تیم بسته بودند و کسانی که کمک کردند از جمله نامداری و عبدیان استقلال را از بروز یک فاجعه نجات دادند و الان باید قدردان آن‌ها باشیم نه اینکه مقابل هواداران قرارشان دهیم. امیدوارم مسئولان باشگاه آرامش اردو را فراهم کنند و با این صحبت‌ها تیم را در حاشیه نبرند.

مراغه‌چیان در پایان در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل سپاهان خاطر نشان کرد: هر دو تیم از لحاظ تیمی بسیارخوب عمل کرده‌اند و نمره قابل قبولی را کسب کرده‌اند. نباید سپاهان را دست کم بگیریم آن‌ها به هیچ عنوان خسته نخواهند بود و قطعا با تمام قدرت مقابل استقلال قرار می‌گیرند تا در شهر خودشان ۳ امتیاز را بگیرند و شرایطشان را در جدول بهبود بخشند. سپاهان اگرچه بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت، اما خط دفاع بسیار متزلزلی دارند. این بازی برای استقلال حکم فینال را دارد و امیدوارم در این بازی تیم داوری نمره قابل قبول بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *