فتاحی: قیمت بلیتها را پرسپولیس تعیین کرده بود/ تیمی که باید به داوری اعتراض کند استقلال است
- سعید فتاحی، معاون باشگاه استقلال پس از تساوی در دربی ۹۸ مقابل پرسپولیس و در واکنش به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید.
*بازی خوبی بود، اما حق ما در این مسابقه برد بود نیمه اول چند گل نزدیم، اما متأسفانه گل خوردیم. به هوادارانمان تبریک میگویم که با صدرنشینی سال را تمام میکنیم. انشاءالله در هر دو جام قهرمان میشویم.
*کسی که باید اعتراض کند باشگاه استقلال است، اما دیدید که ما چقدر حرفهای عمل کردیم و هیچ اعتراضی نداشتیم. به هر حال داور است و هیچ مشکلی هم نداشت. ما در نیمه اول یک صحنه مشکوک داشتیم و حالا هم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال افتاد.
*آن توپی که ارسال بود و رو به بیرون بود نه به داخل محوطه. بعید میدانم آن صحنه هند باشد، اما کارشناسان باید نظر بدهند.
*۷ هفته از لیگ مانده و ما تلاشمان را میکنیم که قهرمان شویم.
*اینکه گفتم بازی با تماشاگر باشد ما اعتراض داریم شما ببینید هواپیما با تمام ظرفیت سوار میکنند و یا کنسرت با ۳ هزار نفر در فضای بسته است. چرا ورزشگاه که فضای باز است ۳۰ درصد باید جمعیت بیاید. حق این هوادار است که حداقل باید ۷۰ درصد در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم بعد از این هم بتوانیم از هواداران میزبانی کنیم و جشن قهرمانی را با آنها بگیریم.
*یکی از درآمدزایی باشگاهها بلیتفروشی است. میزبان هم باشگاه پرسپولیس بوده و قیمتها را آنها تعیین میکنند.