صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افزایش عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار از فردا در میادین میوه و تره بار

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۸۰۳۵۹۹
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه این سازمان صرفاٌ عرضه‌کننده محصولات تنظیم بازار است و در تأمین این محصولات هیچ نقشی ندارد، گفت: با توجه به افزایش تقاضا در روز‌های پایانی سال، در صورت تأمین گوشت گوساله و گوسفندی مورد نیاز میادین میوه و تره بار، از فردا میزان عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار در این مراکز افزایش می‌یابد.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ دکتر ایوب فصاحت با تأکید بر این که به زودی گوشت وارداتی نیز در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد، افزود: در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دولتی، به شهروندان اطمینان می‌دهیم که ارزاق و مایحتاج روزانه آن‌ها را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به اختلاف ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار با قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: علاوه بر کیفیت بهتر، عرضه دستچین محصولات در میادین میوه و تره بار به شهروندان این امکان را می‌دهد که محصولات روزانه خود را به اندازه مورد نیاز خریداری نمایند، در حالی که سیب و پرتقال تنظیم بازار به صورت درهم و صندوقی عرضه می‌شود.

فصاحت با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش استقبال شهروندان و ازدحام در میادین میوه و تره بار، اختلاف ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است، تصریح کرد: مبنای قیمت‌گذاری سیب و پرتقال تنظیم بازار، قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار است.

وی حذف واسطه‌های غیر ضرور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف اساسی و مهم این سازمان، با استفاده از فضا‌های باز موجود در میادین میوه و تره بار و ایجاد غرفه‌های جدید، امکان عرضه مستقیم میوه و تره بار و محصولات تنظیم بازار را به صورت گسترده فراهم آورده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به صورت ناشناس و سرزده در میادین میوه و تره بار سطح شهر حضور می‌یابد و در گفتگو با شهروندان، از نزدیک در جریان نظرات و مطالبات آن‌ها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای به حداقل رساندن زمان انتظار مراجعه‌کنندگان برای تهیه محصولات مورد نیازشان از میادین، از تمام امکانات و توان خود تلاش می‌کنیم تا تعداد عرضه‌کنندگان و میزان عرضه را افزایش دهیم.

گفتنی است، روزانه بالغ بر یک میلیون نوبت خرید در میادین میوه و تره بار ثبت می‌شود که این آمار در ایام و مناسبت‌های خاص نظیر روز‌های منتهی به عید نوروز به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *