درخواستهای قضایی ۱۰۷ هزار نفر از مراجعان مردمی در ملاقات مقامات قضایی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و دیگر مقامات قضایی این استان در یازده ماه ابتدایی سال گذشته در ملاقات های مردمی به مشکلات ۱۰۷ هزار و ۴۰۳ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.
پرویز توسلی زاده در گفتوگو با میزان با بیان اینکه یکی از تاکیدات مؤکد رییس قوه قضاییه ارتباط بی واسطه مردم با مقامات قضایی با هدف رفع مشکلات آنان است، گفت: در لبیک به منویات مقام عظمای ولایت و تأکیدات موکد رییس قوه قضائیه در خصوص تکریم ارباب رجوع و ملاقاتهای مردمی در راستای حل مشکلات مردم در پروندههای قضایی روند گسترش ملاقات مردمی در تمام نقاط استان کرمانشاه با استفاده از ظرفیتهای مختلف به جد در دستور کار مجموعه قضایی استان قرارگرفته و در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۱۰۷ هزار و ۴۰۳ ملاقات مردمی در حوزه قضایی استان کرمانشاه انجام شده است که بیش از ۸۱ هزار مورد آن توسط مدیران دادگستری انجام شده است.
رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه معتقدیم بهترین راه تضمینکننده سلامت دادگستری این است که مردم به آسانی به مسئولین قضایی، قضات و کارکنان دسترسی داشته باشند، تاکید کرد: این دسترسی باعث میشود مشکلات را از زبان خود مردم بشنویم. با همین هدف روزهای دوشنبه را به این موضوع اختصاص داده ایم و در روزهای دیگر هم پذیرای مرجعه کنندگان هستیم.
وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اقداماتمان باشد، گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل میشود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
رئیس کل دادگستری با بیان اینکه معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده، حرف هایشان را بشنویم و در فکر حل مشکلات آنها باشیم، افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف میشود و میتواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.
رییس کل دادگستری کرمانشاه با بیان اینکه معتقدیم بهترین راه تضمینکننده سلامت دادگستری این است که مردم به آسانی به مسئولین قضایی، قضات و کارکنان دسترسی داشته باشند، تاکید کرد: این دسترسی باعث میشود مشکلات را از زبان خود مردم بشنویم. با همین هدف روزهای دوشنبه را به این موضوع اختصاص داده ایم و در روزهای دیگر هم پذیرای مرجعه کنندگان هستیم.
وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اقداماتمان باشد، گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل میشود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
رئیس کل دادگستری با بیان اینکه معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده، حرف هایشان را بشنویم و در فکر حل مشکلات آنها باشیم، افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف میشود و میتواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *