صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مراغه‌چیان: استقلال در دربی دفاعی بازی کند به مشکل می‌خورد/ پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۰۲۵۳۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سیلوا جواب اعتماد مجیدی را داد و نشان داد که یکی از مهره‌های سرنوشت ساز استقلال در دربی خواهد بود.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال به برد ارزشمندی رسید و با پیروزی مقابل نفت یک گام دیگر به قهرمانی لیگ نزدیک شد. نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. در نیمه دوم نفت آبادان سوار بر بازی بود و همین باعث شد استقلال در لاک دفاعی خود برود.

وی افزود: خط دفاعی استقلال در بازی با نفت اشتباهی نداشت و نمره قبولی گرفت. رافائل سیلوا جواب اعتماد مجیدی را داد و نشان داد که یکی از مهره‌های سرنوشت‌ساز استقلال در دربی خواهد بود. سیلوا به موقع به تیم تزریق شد. او در سرزنی و نبرد‌ها موفق بود و در حملات جلو می‌آمد و خیلی سریع به دفاع برمی‌گشت که این نشان می‌دهد او مدافع باتجربه و باهوشی است.

مراغه‌چیان در خصوص عملکرد خط حمله استقلال گفت: خط حمله استقلال مقابل نفت آبادان روز خوبی را پشت سر گذاشت. کوین یامگا در این بازی بسیار موثر ظاهر شد و با یک پاس گل زیبا پایه‌گذار گل اول استقلال بود. آمانوف هم یکی از بازیکنان کلیدی استقلال بود و چند موقعیت خطرناک برای استقلال ایجاد کرد. همه این نکات باعث می‌شود ما شاهد دربی جذابی باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه استقلال با شرایط خوبی راهی دربی می‌شود تصریح کرد: استقلال با اختلاف ۶ امتیاز در صدر جدول است و این باید باعث شود تیم با آرامش و به دور از استرس وارد میدان شود نه اینکه به خودشان مغرور شوند و بازی را دست کم بگیرند. اگر استقلال مقابل پرسپولیس دفاعی بازی کند مسلماً به مشکل خواهد خورد؛ چون پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قوا می‌آید تا فاصله امتیازی را با استقلال به حداقل برساند. استقلال اگر ببازد که قهرمانی‌اش به اما و اگر می‌خورد، اما اگر پیروز دربی باشد مطمئناً نام استقلال باید بر روی جام قهرمانی لیگ حک شود.

مراغه‌چیان درباره دربی برگشت میان استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: دربی سرخابی‌ها همیشه از اهمیت و جذابیت خاصی برخوردار بوده، اما لازمه اینکه ما یک دربی جذاب را شاهد باشیم حضور تماشاگران است. دو سالی است که با وجود شیوع کرونا هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها محروم هستند. در لیگ‌های معتبر اروپا می‌بینید که خیلی زود کرونا را شکست دادند و هوادارانشان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. مسئولان باید یک سازوکاری بیاندیشند که هواداران شرایط حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *