ممنوعیت تبلیغ شرکتهای دخانیاتی و شرطبندی در لیگ قهرمانان آسیا
طبق ادعای یک نشریه سعودی تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با ممنوعیت در تبلیغ شرکتهای دخانیاتی و شرطبندی روبرو شدند.
- به ادعای نشریه سعودی «الاقتصادیه» کنفدراسیون فوتبال آسیا تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که تمایل به تغییر تبلیغات روی پیراهن خود دارند باید هفت روز پیش از تاریخ مسابقه مذکور این مسئله را به AFC اطلاع دهند و مجوز لازم را دریافت کنند.
همچنین در ادامه این گزارش آمده که کنفدراسیون فوتبال آسیا دستورالعملی برای اسپانسرهای روی پیراهن ایجاد کرده و تیمها بر اساس این قانون نمیتوانند به تبلیغ شرکتهای دخیانیات و شرطبندی بپردازند.
از این پس تبلیغات فقط در قسمت جلوی پیراهن مجاز است و محدودیتی به صورت عمودی یا طولی ندارد. فقط نباید از ۲۰۰ سانتی متر مربع بیشتر شود.
مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از امروز (سهشنبه) با دیدار تیمهای سیدنی FC و کایا اویلویلوی فیلیپین آغاز میشود و تیمهای سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان ۲ نماینده ایران در مرحله گروهی هستند.
همچنین در ادامه این گزارش آمده که کنفدراسیون فوتبال آسیا دستورالعملی برای اسپانسرهای روی پیراهن ایجاد کرده و تیمها بر اساس این قانون نمیتوانند به تبلیغ شرکتهای دخیانیات و شرطبندی بپردازند.
از این پس تبلیغات فقط در قسمت جلوی پیراهن مجاز است و محدودیتی به صورت عمودی یا طولی ندارد. فقط نباید از ۲۰۰ سانتی متر مربع بیشتر شود.
مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از امروز (سهشنبه) با دیدار تیمهای سیدنی FC و کایا اویلویلوی فیلیپین آغاز میشود و تیمهای سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان ۲ نماینده ایران در مرحله گروهی هستند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *