میادین میوه و تره بار با سفره مردم رابطهای مستقیم دارند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه تجلیل و معارفه معاون هماهنگی و برنامهریزی این سازمان با تأکید بر لزوم حذف دلالان و واسطههای غیر ضرور به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، گفت: با توجه به ارتباط مستقیم میادین و بازارهای میوه و تره بار با سفره مردم، تحولات این سازمان میبایست معطوف به خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان باشد.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه نگاه سیستمی به سازمان باید به شکلی طراحی شود که با استفاده از انباشت و ذخیره تجربه به صورت سیستمی، زمینه را برای رشد و تربیت مدیران متخصص و کارآمد فراهم کنیم، افزود: سرمایه انسانی، بزرگترین و مهمترین سرمایه هر مجموعه است و این سرمایه باید در خدمت رشد و تعالی سازمان به کار گرفته شود.
وی با اشاره به لزوم رعایت قانون به عنوان یک واجب شرعی و الزام قانونی، پویایی و انعطاف در سیستم را امری ضروری دانست و اظهار کرد: اگر چه تضادها و تفاوتها نیز میتوانند باعث پویایی و تحول در سازمان شوند، اما برای رسیدن به اهداف و مأموریتهای سازمانی و خدمترسانی بهینه به شهروندان، باید به سمت تعامل و تفاهم حداکثری با سایر بخشها حرکت کنیم.
بیشتر بخوانید:
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، اهمیت و نقش این سازمان در زنجیره تأمین میوه و تره بار را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین بازار کشور را داراست و سازمان مدیریت میادین با بیش از ۲۶۰ میدان و بازار تحت پوشش، مهمترین شبکه عرضه و توزیع مواد غذایی و محصولات کشاورزی پایتخت را در اختیار دارد و اقدامات این سازمان میتواند بر کل کشور تأثیر بگذارد.
گفتنی است، در پایان این جلسه، داود داداشی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و برنامهریزی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و صمد موسوی به عنوان مشاور این سازمان، معرفی و منصوب شدند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *