کمپین بر تولید خودروسازان اثرگذار است؟ / از «نه به خرید خودروی صفر» بیخبرم
خبرگزاری میزان – عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی درباره شکل گیری کمپین «نه به خرید خودروی صفر» اظهار بی اطلاعی کرد این در حالی است دیگر نمایندگان مجلس به دنبال شکل گیری «کمپین نه به خرید خودروی صفر» از انبار شدن بیش از 4 هزار خودرو خبر می دهند.
وی ادامه داد: هنوز چیزی ندیدم و فقط مطالبی درباره آن شنیده ام. فرصت نکردم درباره آن مطلبی بخوانم و تا زمانی که مطلبی درباره آن نخواندم نظری نمی دهم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در اخبار آمده است که در این کمپین فقط آمده است که خودروی نو نخریم. حال باید دید علت این تصمیم چیست. انشالله پس از بازگشت از تعطیلات مجلس پیگیری این موضوع خواهیم بود.
کمپین اثرگذار بوده است
همچنین سعید زمانیان دهکردی دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: کمپین «نه به خرید خودروی صفر» تاثیرگذار بوده است و صدای مردم به مسئولان ناشنواست.
وی ادامه داد: به هر حال به یک نوعی باید صدای مردم به گوش مسئولان برسد که کمپین «نه به خرید خودروی صفر» نیز نمونه ای از آن است که صدای اعتراض مشتریان به کیفیت و قیمت خودروهاست.
این نماینده مجلس افزود: به هر حال اگر خودروسازان خواهان رشد و پیشرفت هستند باید به نظر و انتقادهای مشتریان خود توجه داشته باشند.
4 هزار خودرو در انبار ایران خودرو و سایپا
این در حالی است که عبدالکریم رجبی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بیش از 4 هزار خودرو تولیدی شرکت های ایران خودرو و سایپا انبار شده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *