صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

صادقیانی: هدف راهیاب ماندن در لیگ بود که به آن رسید/ بیماری کیفیت تیم را پایین آورد

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۹۴۴۲۵
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: امیدوارم با تلاش و تمرین بتوانیم عقب افتادگی در جدول را جبران کنیم.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم راهیاب ملل مریوان در دور برگشت لیگ برتر والیبال و وضعیت دشوار این تیم برای صعود به پلی‌آف، اظهار داشت: با توجه به شرایط بودجه‌ای و بازیکنانی که در اختیار داشتیم، هدفگذاری نخست ما این بود که در لیگ بمانیم که خداراشکر با تعداد پیروزی‌هایی که کسب کردیم، خیلی زود به این هدف رسیدیم. دور برگشت را هم با پیروزی مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه آغاز کردیم و حتی تا هفته چهارم، پنجم امتیازات بیشتری نسبت به دور رفت کسب کرده بودیم. متاسفانه وضعیتی که پس از بازی با سپاهان برای ما پیش آمد شرایط را تغییر داد، زیرا بازیکنانم به آنفولانزا مبتلا شدند. برخی بازیکنان به شدت مبتلا شده بودند و مجبور شدیم آنها را قرنطینه کنیم و بعضی از بازیکنان که حال نسبتا بهتری داشتند در تمرینات بودند، ولی کیفیت تمرینات به شدت پایین آمده بود.

وی افزود: با وجود آنکه اکثر اعضای تیم به بیماری مبتلا شده بودند، اما تست‌هایی که گرفته می‌شد، منفی بودن کرونا را نشان می‌داد و پزشکان هم می‌گفتند که بازیکنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند. متاسفانه با چنین شرایطی در ۲ دیدار خانگی مقابل رقبایی شکست خوردیم که در دور رفت به پیروزی رسیده بودیم. ویژگی تیم راهیاب سخت‌کوشی است، اما این بیماری کیفیت تیم را پایین آورد. در بازی‌هایی که شکست خورده بودیم، با نتایج نزدیک ست‌ها را واگذار کرده بودیم و همیشه تا لحظه آخر می‌جنگیدیم.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان تصریح کرد: بازی با پیکان نمایش خوبی داشتیم، اما اسیر تجربه حریف شدیم، ولی امیدوارم از بازی با گنید به روند قبلی خود برگردیم. هدفم این است که راهیاب والیبال را خوب بازی کند و امیدوارم با تلاش و تمرین بتوانیم عقب افتادگی در جدول را جبران کنیم. در طول فصل تا رده چهارم جدول هم بالا رفتیم و این نشان از کیفیت بالای راهیاب دارد. خوشبختانه بازیکنان به خوبی دستورات را در زمین اجرا می‌کنند و همین تاکتیک‌پذیری باعث شده بتوانیم بر تیم‌های پرستاره غلبه کنیم. نگاهم به آینده است و کاری به اتفاقاتی که افتاده، ندارم.

صادقیانی در خصوص نبود ویدئو‌چک و افزایش اعتراضات به اشتباهات داوری، خاطرنشان کرد: در جلسات پیش فصل، خود تیم‌ها تصمیم گرفتند که بازی‌ها متمرکز نباشد و به صورت رفت و برگشت برگزار شود. با اتخاذ چنین تصمیمی قطعا امکان استفاده از ویدئوچک در خیلی از شهرستان‌ها وجود ندارد. از سوی دیگر والیبال ورزشی بسیار سریع است و هنگامی که سرعت زیاد شود، اشتباهات هم بیشتر می‌شود. در پلی‌آف بازی‌ها در تهران برگزار خواهد شد و طبق تصمیم قبلی بازی‌ها با ویدئوچک برگزار خواهد شد.

وی در پایان درباره اینکه فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی جوانان با وی مذاکره کرده یا خیر، گفت: هنوز به صورت مستقیم صحبتی نشده و فعلا تمرکزم روی تیم راهیاب و بازی‌های لیگ برتر است، اما از گوشه و کنار و به شکل غیرمستقیم صحبت‌هایی انجام شده است. تصمیم‌گیرنده نهایی برای تعیین کادر فنی تیم‌های ملی بر عهده فدراسیون است و امیدوارم هر تصمیم که گرفته می‌شود، خیر و صلاح باشد. در چند سال اخیر بازیکنان خوبی را از تیم راهیاب معرفی کرده‌ایم و بیشتر بازیکنانی که به راهیاب آمده‌اند، در فصل بعد به تیم بهتری پیوسته‌اند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *