صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جمشیدی: اندازه نقش هیچوقت برایم مهم نیست/فاطمی: امیر آقایی یکی از بهترین بازیگران سینماست

۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸:۰۱
کد خبر: ۷۹۴۱۷۷
نشست خبری فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره برگزار شد.

- نشست خبری فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی با حضور عوامل این فیلم در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره برگزار شد.

سید مرتضی فاطمی درباره اسم این فیلم گفت: من در حال مطالعه یک کتاب بودم، موقعیتی که یک بچه را بین دو مادر تصویر می کرد، مادری تنی و مادری ناتنی، موقعیت این بود که این کودک باید کدام را انتخاب کند، به همین دلیل در سکانس آخر مشخص می شود که فیلم چرا به این نام شناخته می شود.

وی درباره حضور امیر آقایی در این فیلم اضافه کرد: امیر آقایی به هیچ وجه به دلیل حضورش در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» انتخاب نشد، جهان ذهنی این کاراکتر با فیلم دیگر متفاوت است، به نظر من امیر آقایی یکی از بهترین بازیگران سینمای امروز کشور است. 

جمشیدی درباره حضورش در این فیلم اظهار کرد: من نقشی را که دوست داشته باشم را بازی می‌کنم، اگر احساس کنم فیلمنامه خوبی پیشنهاد شده و گروه را دوست داشته باشم آن کار را می پذیرم، زیاد به اندازه نقش فکر نمی کنم و جذابیت آن برایم مهم است. 

پردیس پورعابدینی درباره حضور در نقش یک مادر افزود: به نظر من این نقش بسیار سخت بود، البته مادران زیادی را پیش رو داشتم تا بتوانم با ایفای این نقش با آنها همدردی کنم، خوشحالم که بخشی از این پروژه بودم. 

فاطمی درباره حضور یک کودک در فیلم اضافه کرد: امیررضا جوکار بازیگر کودک فیلم از بین تعداد زیادی گزینه انتخاب شد، وی بسیار شیرین و باهوش است و از همان لحظه اول آن را پذیرفتم، بازی گرفتن از یک کودک مثل هندوانه ای سربسته است، اما همدلی موجود در تیم باعث شد تا امیررضا در سن پنج سالگی این چنین بدرخشد. 

وی درباره انتخاب موسیقی اثر تاکید کرد: بامداد افشار فهم و نبوغ زیادی در آهنگسازی دارد، به نظر من وی استعداد بسیار زیادی در کارش داشته و من موسیقی این فیلم را به شدت دوست دارم. 

محمدرضا مصباح درباره اصلاحات وارد شده بر فیلم افزود: نکاتی مد نظر دوستان بود که ما آن را به تایید کارگردان اعمال کردیم، من به واژه سانسور اعتنایی نمی کنم اما در نهایت این فیلم با سرعت به جشنواره رسید و احتمالا برای اکران عموم تغییراتی خواهد داشت.

پردیس پورعابدینی درباره سکانس احساسی ترک فرزندش در فیلم افزود: آن سکانس خیلی برایم سخت بود، موقع ضبط آن سکانس یک لالایی پخش شد که من با آن گریه کردم، من هنوز درگیر این نقش و آن لحظه هستم، حس مادرانگی در همه زنان وجود دارد و من این را با تمام وجود حس کردم.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *