مدرسه ویژه اتیسم اولویت اصلی آموزش و پرورش استثنایی در هر استان است
رییس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در دیدار با رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، بر تکمیل پروژههای نیمهتمام، ساخت مدارس اتیسم و تجهیز مدارس استثنایی نوساز استانها به سیستم گرمایشی و تجهیزات آموزشی و توانبخشی تأکید کرد.
-به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابطعمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید طریفی حسینی؛ در دیدار با مهراله رخشانی مهر؛ رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان این که آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۳ پروژه در حال ساخت دارد، گفت: این پروژهها شامل ۱۱۱ مدرسه، ۱۵ سالن ورزشی، ۴ مرکز جامع تشخیصی و توانبخشی، ۴ مرکز مشکلات ویژه یادگیری، یک سالن چندمنظوره، یک نمازخانه و ۷ پروژه دیگر است.
وی افزود: یکی از اولویتهای اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی وجود حداقل یک مدرسه ویژه دانشآموزان طیف اتیسم در هر استان است که ساخت این مدارس در استانهای فاقد مدرسه اتیسم و اتمام پروژههای نیمهتمام حوزه اتیسم، نیازمند مساعدت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.
وی با تقدیر از مشارکت خیرین در ساخت مدارس استثنایی گفت: تسریع در اتمام پروژههای نیمهتمام و تجهیز مدارس نوساز به امکانات آموزشی و توانبخشی موجب ارتقای کیفیت تحصیلی دانشآموزان با نیازهای ویژه خواهد شد.
طریفی حسینی، خواستار تجهیز مدارس فاقد سیستم گرمایشی به سیستم استاندارد گرمایشی شد و گفت: برخی از کلاسهای ضمیمه استثنایی در مناطق محروم یا صعبالعبور در کانکس برگزار میشود که ساخت این مدارس و کلاسهای ضمیمه نیز از جمله ضروریات تحصیل باکیفیت دانشآموزان استثنایی است.
شایان ذکر است؛ در این نشست، مهراله رخشانی مهر؛ رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز قول مساعد ساخت مدارس اتیسم در استانهای فاقد مدرسه اتیسم، برچیده شدن کلاسهای کانکسی و تجهیز مدارس نوساز به سیستم گرمایشی استاندارد و تجهیزات آموزشی و توانبخشی را داد.
وی افزود: یکی از اولویتهای اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی وجود حداقل یک مدرسه ویژه دانشآموزان طیف اتیسم در هر استان است که ساخت این مدارس در استانهای فاقد مدرسه اتیسم و اتمام پروژههای نیمهتمام حوزه اتیسم، نیازمند مساعدت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.
وی با تقدیر از مشارکت خیرین در ساخت مدارس استثنایی گفت: تسریع در اتمام پروژههای نیمهتمام و تجهیز مدارس نوساز به امکانات آموزشی و توانبخشی موجب ارتقای کیفیت تحصیلی دانشآموزان با نیازهای ویژه خواهد شد.
طریفی حسینی، خواستار تجهیز مدارس فاقد سیستم گرمایشی به سیستم استاندارد گرمایشی شد و گفت: برخی از کلاسهای ضمیمه استثنایی در مناطق محروم یا صعبالعبور در کانکس برگزار میشود که ساخت این مدارس و کلاسهای ضمیمه نیز از جمله ضروریات تحصیل باکیفیت دانشآموزان استثنایی است.
شایان ذکر است؛ در این نشست، مهراله رخشانی مهر؛ رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز قول مساعد ساخت مدارس اتیسم در استانهای فاقد مدرسه اتیسم، برچیده شدن کلاسهای کانکسی و تجهیز مدارس نوساز به سیستم گرمایشی استاندارد و تجهیزات آموزشی و توانبخشی را داد.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *