صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رضایت ۶۵ درصدی مشتریان خدمات پس از فروش موتورسیکلت

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸:۴۴
کد خبر: ۷۹۰۲۵۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
امتیاز شاخص رضایتمندی مشتریان خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت در سال گذشته (۱۳۹۹) ۶۵.۹ درصد بوده است.
- بنا به اعلام شاتا، وضعیت ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده موتور سیکلت در سال ۱۳۹۹ بر اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش توسط دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت منتشر شد.

۳۹ شرکت در این راستا تحت ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس، متوسط امتیاز شرکت‌های عرضه کننده برابر با ۴۸.۸ درصد بوده است.

تعداد نظر سنجی‌ها از مشتریان ۴۲۵۰ فقره و نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش ارزیابی شده نیز ۳۱۸ مورد را شامل می‌شد.

امتیاز سیستم خدمات پس از فروش ۴۳.۵ درصد، امتیاز نمایندگی‌ها ۶۵.۴ درصد و رضایتمندی مشتریان نیز ۶۵.۹ درصد بوده است.

بنابراین در بخش سیستم خدمات پس از فروش، امتیاز شاخص کیفیت برابر با ۶۰ درصد، سرعت ۳۹.۵ درصد، هزینه ۳۹.۵ درصد و نتیجه عملکرد ۴۷.۸ درصد بوده است.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *