صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اثرگذاری میادین میوه و تره بار در تعدیل قیمت‌ها

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲:۰۱
کد خبر: ۷۸۹۹۳۲
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار بر تعدیل و تثبیت قیمت‌های سطح شهر اثرگذار هستند.
- به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهردار محترم تهران بر اهمیت و نقش میادین میوه و تره بار در باز شدن گرهی از گره‌های زندگی مردم و تأثیری که می‌توانند در کاهش هزینه‌های زندگی خانواده‌ها بر جای بگذارند، تأکید ویژه دارند، افزود: با توجه به اهمیتی که مدیریت شهری برای میادین قائل است و نقشی که این مراکز در تعادل بازار و تعدیل قیمت‌ها دارند، برنامه‌های ویژه‌ای را برای توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان تدارک دیده‌ایم.

وی به کارگیری مجموعه ظرفیت میادین میوه و تره بار برای توزیع انواع محصولات تنظیم بازار از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ برای عرضه مستقیم این محصولات بین متقاضیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: این اقدام به منظور حمایت از شهروندان و کمک به دستگاه‌های دست اندرکار صورت پذیرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این آمادگی وجود دارد تا انواع محصولات تنظیم بازار از هر نوع و به هر میزان که به میادین تحویل شوند را بلافاصله بین شهروندان توزیع کنیم.

راد با اعلام اینکه توسعه کیفی و کمّی میادین و بازار‌های میوه و تره بار را به ویژه در محله‌های غیربرخوردار و پرجمعیت در دستورکار قرار داریم، افزود: در این راستا، از ابتدای سال جاری تا کنون، یک میدان و ۱۰ بازار جدید را افتتاح و بهره‌برداری کرده‌ایم و تا پایان سال نیز ۳ بازار جدید دیگر را راه‌اندازی خواهیم کرد و البته در این میان، توسعه و تجهیز میادین و بازار‌های موجود و بازسازی و بهسازی آن‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم.
 
بیشتر بخوانید:

وی نرخ‌گذاری منطقی انواع محصولات متناسب با شرایط عرضه و تقاضا، به نحوی که مصرف‌کنندگان امکان خرید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از سطح شهر داشته باشند، مورد تأکید قرار داد و گفت: تمام تلاش خود را به عمل می‌آوریم که تا جای ممکن از افزایش قیمت انواع محصولات جلوگیری کنیم و لااقل، فاصله ۳۰ تا ۴۰ درصدی اختلاف قیمت محصولات میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را حفظ کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تدارک این سازمان برای امکان خدمات‌رسانی به انبوه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار که هر روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود و نیز پاسخ‌گویی به سلیقه‌های متفاوت و متنوع آن‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: به این منظور، تلاش می‌کنیم تا شهروندان در مراجعه به بازار‌های محلی میوه و تره بار، علاوه بر امکان خرید میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، بتوانند مواد پروتئینی سایر ارزاق و مایحتاج عمومی خود را نیز از این مراکز خریداری کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *