صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مراغه‌چیان: استقلال مقابل مس برخی عادت‌ها را کنار نگذاشت/ بازی جذاب و هیجان انگیزی را دیدیم

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲:۴۷
کد خبر: ۷۸۷۹۶۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حضور غفوری برای استقلال نعمت است و با وجود اینکه چند دیدار در ترکیب نبود، اما مقابل مس با حضورش روح تازه‌ای به تیم تزریق کرد.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان اظهارداشت: بازی بسیار خوب، جذاب و هیجان انگیزی را دیدیم. استقلال در نیمه اول شروع خیلی خوبی داشت و بر خلاف بازی قبل در کار گروهی به خوبی شرکت داشتند و از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند. مس رفسنجان هم بسیار باهوش ظاهر شد و نشان داد تیم قابل احترامی است.

وی در ادامه درباره مسائل فنی این دیدار تصریح کرد: استقلال در این بازی یکسری عادت‌ها را کنار نگذاشت و بعد از رسیدن به گل دوباره رو به عقب نشست و باعث شد مس رفسنجان حملات خود را ادامه دهد که این می‌توانست در پایان بازی جبران ناپذیر باشد. درکل دیدار بسیار تماشاگرپسندی بود و خوشحالم که سه امتیاز مهم این مسابقه را به دست آوردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با کیفیت خارجی‌های استقلال تا به اینجای فصل عنوان کرد: کوین یامگا در این بازی خیلی پررنگ بود با اعتماد به نفس بازی کرد و موفق شد دو گل بزند هرچند در چند صحنه پاس اشتباه داد. خارجی‌ها اگر ۳، ۴ بازی خوب باشند در دل هواداران جا می‌گیرند. ژستد هم در این بازی موثر بود، گل نزد، اما در هر سه صحنه گل تاثیر گذار بود.

وی افزود: استقلال الان بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما سخت به گل می‌رسد. مهدی مهدی‌پور میانه میدان را به خوبی پوشش می‌دهد، اما خط دفاعی استقلال بر خلاف اواخر بازی که تمرکزشان را از دست دادند عملکرد قابل قبولی داشتند. حضور وریا غفوری واقعاً برای استقلال نعمت است. با وجود اینکه چند دیدار در ترکیب نبوده، اما در این بازی با حضورش روح تازه‌ای به تیم تزریق کرد.

مراغه‌چیان در پایان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا اظهار داشت: باید کسانی که با دروغ این دو تیم را به این روز انداختند پیدا کنند. وقتی اهل فن‌ها و باتجربه‌ها کنار بروند و غیرفوتبالی‌ها در رأس کار باشند بهتر از این نمی‌شود. با آمدن آجورلو آرامش به استقلال بازگشته و امیدواریم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. خیلی خوشحالم که او مدیرعامل استقلال شده و امیدوارم با قدرت به کارش ادامه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *