صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

واعظ آشتیانی: عملکرد علی‌نژاد در وزارت ورزش دچار روزمرگی شده بود/ با پیام‌های تبریک نمی‌توان رزومه ساخت

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱:۴۳
کد خبر: ۷۸۱۶۳۷
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: پیام تبریک زمانی صادر می‌شود که موفقیت بزرگ ورزشی در شدیدترین فشارهای سیاسی کسب شود.

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد مهدی علی‌نژاد در معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از دولت نهم به این سمت هیچ اتقاق خاصی در معاونت ورزش قهرمانی دستگاه ورزش کشور رخ نداده است. یکی از مهمترین وظایف معاون ورزش قهرمانی این است که عملکرد ضعیف روسای فدراسیون‌ها را ارتقا بدهد؛ اما نه تنها اینگونه نشد؛ از فدراسیون‌هایی که عملکرد خوبی داشتند هم چیزی نماند.

وی افزود: اینکه عنوان می‌شود بر اساس تعداد مدال‌های کسب شده باید عملکرد ورزش کشور را خوب قلمداد کرد حرف درستی نیست؛ چرا که ورزش کشور پتانسیل بسیار زیادی دارد. این صحبت‌ها محصول روزمرگی است که در معاونت ورزش قهرمانی رخ می‌دهد. عملکرد علی‌نژاد هم مثل معاونت‌های قبلی ورزش قهرمانی تحت تاثیر این روزمرگی قرار گرفت و در این ۲ سال هیچ اتفاق خاصی که بتوان از آن به عنوان شاخص‌ترین عملکرد او اشاره کرد رخ نداد.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی افزود: وزارت ورزش حتی در پیام‌های تبریکی که برای موفقیت‌های ورزشی صادر می‌کند عملکرد اشتباهی دارد. نباید برای پیش پا افتاده‌ترین اتفاقات ورزشی پیام تبریک صادر کرد. اگر هدف از صدور این پیام‌ها رزومه‌سازی است با این پیام‌های تبریک نمی‌توان رزومه ساخت. پیام تبریک زمانی صادر می‌شود که موفقیت بزرگ ورزشی در شدیدترین فشار‌های سیاسی کسب شود.

واعظ آشتیانی در مورد اینکه معاون آینده ورزشی قهرمانی وزارت ورزش باید دارای چه شاخصه‌هایی باشد، اظهار داشت: اگر منوال مثل قبل باشد باز هم هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و روند فعالیت فدراسیون‌ها باز هم سینوسی خواهد بود. من تا الان در ورزش کشور چیزی به عنوان استراتژی ندیدم. اگر این استراتژی وجود داشت می‌شد هدفگذاری‌های کلان برای ورزش کشور انجام داد.

وی درباره حق تبلیغات محیطی که باشگاه استقلال توانست آن را کسب کند، عنوان کرد: حق همه باشگاه‌ها است که از تبلیغات محیطی سود ببرند. نباید اینگونه باشد که فقط نفع دو باشگاه در تبلیغات محیطی لحاظ شود. باید مشخص شود تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند چقدر از درآمد این تبلیغات نصیب‌شان می‌شود. ضمن اینکه باید مراقب این موضوع بود که اسپانسر به همه تعهداتش عمل کند. مثل اسپانسر‌های فدراسیون فوتبال نشود که به صورت کامل تعهداتش را انجام ندادند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *