صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وضعیت زندان‎های آمریکا در میانه همه گیری/زندانیان و بحران سلول‎های پرازدحام

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۸۱۲۲۰
شلوغی آسایشگاه‎ها، نگهبانان بدون ماسک و لغو ساعات ملاقات، شرایط سختی را برای افراد زندانی در زندان‌های آمریکا ایجاد کرده است.

- یک گزارش می‎گوید با شروع افزایش نرخ ابتلا به کووید در سراسر آمریکا، ورود واکسن‌ها و دوز‌های تقویت کننده باعث شده است که بسیاری احساس کنند همه‌گیری به پایان رسیده است اما با این حال، در زندان‌ها، زندگی تقریباً شبیه آنچه در آغاز همه‌گیری بوده، به نظر می‌رسد.

به گزارش «گاردین»، قرنطینه و تعطیلی همراه با اطلاعات گیج کننده و متناقض از افراد مسئول در زندان‎های آمریکا همچنان رایج است.

برای افراد زندانی در سراسر این کشور، تقریباً به نظر می‌رسد بهار ۲۰۲۰ به طور مدام تکرار می‌شود.

اکنون، با گذشت نزدیک به ۲ سال از آغاز همه گیری ویروس کرونا، بسیاری سیاست‌هایی را توصیف می‌کنند که بیشتر تنبیهی به نظر می‌رسند تا پیشگیرانه.

در داخل زندان‌های سراسر آمریکا، از هر ۱۰۰ نفر، ۳۴ نفر به کووید مبتلا شده‌اند؛ این نرخ تقریباً ۴ برابر بیشتر از نرخ ابتلا در میان جمعیت عمومی آمریکاست.

محققان بهداشت عمومی ازدحام جمعیت زندانی در زندان‌های آمریکا را به عنوان یک عامل مهم ذکر می‌کنند.

چندین مرکز زندان ایالتی و اداره زندان‌های فدرال آمریکا بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.

در تمام این مدت، افراد زندانی گزارش داده‌اند که در سلول‌های تنگ و خوابگاه‌های شلوغ با دسترسی اندک به لوازم بهداشت فردی و در میان کارکنان زندان که اغلب پروتکل‌های ماسک‌ را نادیده می‌گیرند، گیر افتاده‌اند.

یک زندانی که در زندان «آلیس ویل» آمریکا زندانی است، می‎گوید «فکر می‌کنم آزاردهنده‌ترین چیز برای من نگهبانان بدون ماسک است.».

اما این زندانی به نگرانی‌های دیگری نیز اشاره می‌کند؛ تعداد زیادی از افراد واکسینه نشده و عدم انجام آزمایش در زندان‎های آمریکا

این گزارش می‎گوید که تهدید مداوم کووید در زندان‌های آمریکا آزردگی دردناکی را بر وابستگان زندانیان در این کشور وارد کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *