کارگزار جدید پرسپولیس معرفی شد
- سید مجید صدری درباره جزئیات توافق باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید خود اظهار داشت: دستکم با ۴-۳ شرکت مذاکره کرده و با یک شرکت نتیجه گیری کردیم. تِم قرارداد هم برای تمام شرکتها یکسان بود و هر شرکتی با ما مذاکره کرد، مفاد قراردادمان برای آن یکی بود. رقم این قرارداد برای امسال در سه حوزه دیده شده است. ابتدا بحث سوشال مدیا، تبلیغ پیراهن و موارد اینچنینی باشگاه است که ۲۲۰ میلیارد رقم آن با کارگزار است. بحث دیگر درمورد تبلیغات محیطی است. با تصمیمی که روز گذشته گرفته شد و کمکی که سجادی، عزیزی خادم و بهاروند کردند، از همان روز اول هم نظر این دوستان روی این قصه مثبت بود. قرار شد از بازی بعدی کل تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی با خودمان باشد.
وی افزود: ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است و متفاوت با بعضی فضاسازیهای صورت گرفته است. برای این فصل در مورد تبلیغات محیطی قرارداد ۱۱۰ میلیاردی بستیم. تا اینجا رقم قرارداد ۳۳۰ میلیارد تومان است. موضوع دیگری که آن را جدا کرده و در قرارداد آوردیم، بحث حق پخش زنده است. اگر بتوانیم با صدا و سیما کارها را انجام بدهیم و تعامل داشته باشیم و به این نتیجه برسیم که حق پخش در اختیار ما باشد، برای این موضوع هم قرارداد ۳۰۰ میلیاردی بستیم. البته هر شرکتی بخواهد با ما کار تجاری انجام بدهد، آمادگیاش را داریم. به جز تبلیغات محیطی و پحش زنده، قرارداد ما با کارگزار ۲۲۰ میلیارد تومان است. نام کارگزار جدید باشگاه «ایده پویان ماژ» است. این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخشها ۲۰ درصد خواهد بود.