صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بی‌تفاوتی مدیران سرخابی به مشکلات تهیه بلیت مسابقات/ هواداران، قربانیان بزرگ سامانه فروش بلیت الکترونیک!

۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵:۱۷
کد خبر: ۷۷۷۸۵۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
یکی از چالش‌های موجود در شرایط کنونی برای هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهیه بلیت الکترونیک برای حضور در استادیوم آزادی از سامانه فروش بلیت است.

- اتفاقات روی داده در جریان دیدار استقلال - نساجی و پرسپولیس - صنعت نفت این حقیقت تلخ را برملا کرد با وجود اینکه مسوولان دو باشگاه بزرگ پایتخت حدود دو سال زمان داشتند تا مشکلات موجود در این سیستم را برطرف کنند و از شرکت بهره بردار بخواهند موانع موجود بر سر راه هواداران جهت تامین بلیت بازی‌های خانگی این دو تیم را برطرف کنند، هیچ اقدامی در این خصوص رخ نداده و همچنان همان مشکلات قدیمی در این سیستم وجود دارد؛ و در برهه کنونی این نگرانی نزد هواداران دو تیم ایجاد شده برای تهیه بلیت دربی شنبه هفته آینده باز هم باید مصیب‌های قبلی را تجربه کنند تا شاید مجوز حضور در استادیوم را به دست آورند!

نکته مهم این است که مدیران هر دو باشگاه نیز در جریان اشکالات موجود قرار گرفتند، اما تا این لحظه هیچ اقدامی به منظور رفع این مشکلات فنی انجام نشده به شکلی که پیش بینی می‌شود همانطور که در جریان بلیت فروشی بازی استقلال - نساجی و پرسپولیس - صنعت نفت آبادن به دلیل هجوم هواداران سامانه بلیت فروشی از دسترس خارج شد، در جریان بلیت فروشی بازی استقلال و پرسپولیس در جریان هفته هشتم بازهم این اتفاق رخ دهد تا میزان بازدهی این سایت و ارائه خدمات به هواداران در پائین‌ترین حد ممکن قرار گیرد.

نکته قابل اهمیت اینجاست وقتی این موضوع را با مسوولان سازمان لیگ در میان گذاشتیم تا راهکاری برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اندیشیده شود، آن‌ها اعلام کردند هیچ گونه مسوولیتی برعهده سازمان لیگ نیست و صرفا باشگاه‌ها باید در این ارتباط اقدام کنند.

حالا یک سوال مهم در این میان وجود دارد که آیا مسوولان سازمان لیگ به عنوان متولی فوتبال وقتی نقاط ضعف و ایراد‌های فراوان این سیستم را مشاهده می‌کنند و حجم نارضایتی هواداران را به خوبی لمس می‌کنند چرا مدیران استقلال و پرسپولیس را وادار به حل معضل موجود نمی‌کنند؟

از طرفی هواداران مشتاق به حضور در ورزشگاه تا چه زمانی باید قربانی اشتباهات و ضعف سریالی سامانه فروش بلیت شوند تا از تماشای یک دیدار فوتبال محروم بمانند؟ آیا با این سیستم و روش می‌توان روی درآمدزایی پایدار از طریق بلیت فروشی مسابقات امیدوار بود یا اینکه به دلیل توافق در گذشته همچنان هواداران باید بسوزند و بسازنند، چون سیستم مدیریتی توان برطرف کردن مشکلات موجود در این سامانه را ندارد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *