تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش
- بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نفتکش، حسین شیوا به همراه مدیران ارشد این شرکت، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتیهای این منطقه، پای صحبتهای دریانوردان این شرکت نشست.
در این نشستهای چند ساعته که با حضور همه پرسنل کشتی برگزار شد، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بیواسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.
پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریتهای مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژهای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویتهای کاری تیم مدیریتی جدید محسوب میشود، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دورههای زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بیواسطه با آنان به گفتوگو بنشینم و در این راستا در سومین هفته کاری خود در جمع صمیمانه شما حاضر شدم.
وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به صورت منظم ادامه خواهد یافت.
شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان نموده و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این عزیزان و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویتهای ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می شود.
عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانوادههای آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی پرسنل عنوان نمود.
وی با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویتهای همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشهای بر این برند قابل تحمل نیست.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.