صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شناسایی ۱۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک

۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۷۴۵۲۴
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از انهدام باند ۳ نفره قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۱۹ کیلو تریاک با همکاری پلیس مواد مخدر قم خبر داد و گفت: متهمان اعضای یک خانواده بودند.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت اظهار داشت: چندی پیش اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک اعضای یک باند خانوادگی به این پلیس ارائه و بدین ترتیب اکیپی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: عوامل این معاونت طی اقدامات اطلاعاتی به دست آوردند اعضای این باند در پوشش مسافرت خانوادگی به استان‌های مرزی کشور مراجعه و ضمن تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران می‌باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از ماموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی به استان قم اعزام شد، گفت: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خودرو متهمان در محور‌های مواصلاتی به استان قم شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و هر سه عضو این باند دستگیر شدند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در بررسی از خودروی متهمان ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و متهمان به جرم ارتکابی در همان تحقیقات اولیه معترف شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *