صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ریابکوف : روسیه به تعهدات خود در زمینه تحویل گاز به اروپا عمل می‌کند

۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵:۱۶
کد خبر: ۷۷۳۳۳۷
معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به درخواست آمریکا برای افزایش صادرات گاز به کشور‌های اروپایی، گفت: روسیه به تعهدات خود در زمینه تحویل گاز به اروپا عمل می‌کند.

-سرگئی ریابکوف در اظهاراتی و در واکنش به درخواست آمریکا برای افزایش صادرات گاز به کشور‌های اروپایی اعلام کرد: روسیه به تعهدات خود در زمینه تحویل گاز به اروپا عمل می‌کند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه ما به تعهدات خود در چارچوب قرارداد‌ها برای صادرات گاز به اروپا پایبند هستیم، افزود: روسیه بر این باور است که باید حجم گاز صادراتی به اروپا فقط به این دلیل که آمریکا می‌خواهد افزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه تمام مسائل در این رابطه در گفتگو با خریداران گاز مطرح و حل و فصل می‌شود، افزود: در هر مساله‌ای که شرایط بحرانی یا تنش وجود داشته باشد آمریکا به جستجوی رد پای روسی می‌گردد.

ریابکوف ادامه داد: هر دیدار سران روسیه و آمریکا نیاز به مقدمات اساسی دارد و هنوز زمان دقیق، مکان و فرمت دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هنوز تعیین و مشخص نشده است.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: دور جدید رایزنی‌های روسیه و آمریکا در مساله روادید و فعالیت سفارتخانه‌های دو کشور هفته آینده در وین برگزار می‌شود.


برچسب ها: آمریکا روسیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *