صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

محافظت از دانش آموزان محله هرندی در برابر آسیب های اجتماعی/ توانمندسازی جاماندگان از تحصیل

۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۱۷
کد خبر: ۷۷۳۰۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از توزیع بسته‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس محله هرندی همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: قصد داریم در بعد آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان جامانده از تحصیل برنامه هایی را در این محله اجرا کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ، ابوالفضل رفیع از توزیع بسته های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس محله هرندی خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت شهروندان محله هرندی در دستورکار شهرداری تهران قرار دارد و قصد داریم در بعد آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان جامانده از تحصیل برنامه هایی را در این محله اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قرار است برای اولین بار همزمان با فرارسیدن سال تحصلی جدید، بسته آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تمامی مدارس محله هرندی توزیع شود.

وی با بیان اینکه این بسته آموزشی شامل یک کتاب پازل مورد تایید روانشناسان است، تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم پازل مذکور این است که به دانش آموزان نحوه برخورد صحیح با محیط زندگی، تغییر در محله و بهبود وضعیت محله هرندی را آموزش می دهد.

رفیع در پایان تاکید کرد: انتظار داریم احساس تعلق دانش آموزان به محله هرندی و به دنبال آن مشارکت برای تغییر شرایط موجود به واسطه کار با پازل ها تقویت شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *