صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بهره مندی ۲۰۰ خانوار روستایی از شبکه ملی اطلاعات

۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱:۰۲
کد خبر: ۷۷۱۸۶۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از راه‌اندازی یک سایت جدید و ارتقاء دو سایت در سطح روستا‌ها خبر داد و گفت: امکان دسترسی بیش از ۲۲۸ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.
- بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی دلگیر،‌‌ با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق عدالت ارتباطی اظهار کرد: برقراری اینترنت پرسرعت همراه و اتصال روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات، همواره یکی از مطالبات روستاییان و نیز از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: طی دو سال گذشته، برنامه‌ریزی‌های مناسبی به انجام رسیده که موجب راه‌اندازی و ارتقاء تعداد قابل توجهی سایت تلفن همراه در استان را به دنبال داشته است.

دلگیر ادامه داد: در روز‌های اخیر، یک سایت جدید، مجهز به تکنولوژی نسل‌های دوم، سوم و چهارم در روستای ژرف از توابع شهرستان کلات راه‌اندازی و دو سایت در روستا‌های گندبر شهرستان کاشمر و کیزقان و پادر شهرستان ششتمد به نسل سوم و چهارم اینترنت ارتقاء یافتند، که با انجام این مهم، امکان دسترسی ۲۲۸ خانوار روستایی به شبکه ملی اطلاعات فراهم شد.

وی در پایان، با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان و جلسات برگزار شده تصریح کرد: باتوجه به رویکرد دولت برای اتصال روستا‌های کشور به شبکه ملی اطلاعات، اجرای این فرآیند با شتاب بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر در دستور کار قرار گرفته است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *