صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تلاش شهرداری کاهش مشکلات و ارتقا نشاط شهر تهران است

۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱:۲۳
کد خبر: ۷۷۱۴۳۰
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم بهره برداری از مراکز توتیا با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری رفع مشکلات شهروندان است گفت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.

- بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران "توتیا" با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه ۱۹ افتتاح شد.

محمد امین توکلی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها دچار مشکل و افراد دارای کسب و کار‌های کوچک خانه نشین شدند بیان کرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می‌تواند به ارتقا زندگی شهروندان کمک کند. یکی از این اقدامات، تلاش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است.

مالک حسینی: مراکز توتیا گامی در مسیر تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی

در ادامه این مراسم سید مالک حسینی، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی تلاشگران برای ایجاد مراکز توتیا گفت: این مراکز تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان می‌دهد. به این معنا که در کنار اختصاص منابع و زیرساخت‌ها به واحد‌های کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می‌کنیم تا افرادی که ایده‌ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه‌ها متصل شوند و از مرحله تبدیل ایده به طرح اجرایی تا تامین‌مالی، برندسازی و فروش در کنار این مجموعه‌ها قرار گرفته و به آن‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است، عنوان کرد: برندسازی و همچنین طراحی نشان مشخص برای کالا‌های تولید شده و ورود به شبکه فروش زنجیره‌های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران کاستی‌های کسب و کار‌های کوچک می‌توانند ورود کنند. مرکز توتیا منطقه ۱۹ بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه به عنوان طرح نمونه برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *