رشد ۱۴.۵ درصدی شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به رشد ۱۴.۵ درصدی شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از تحقق کامل شاخصهای اختصاصی سال ۱۳۹۹ این مرکز خبر داد.
- بنا به اعلام شاتا، حمیدرضا قربانزاده گفت: فرآیند ارزیابی شاخصهای عمومی واختصاصی هر ساله توسط دفتر تحول و نوسازی اداری براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و چک لیستهای شاخصهای عمومی و اختصاصی انجام میشود و فرآیند آن از طریق سامانه مدیریت عملکرد (TESMA) بصورت کاملا الکترونیکی ثبت و نتایج فرآیند این ارزیابی توسط سازمان اداری و استخدامی در جشنواره شهید رجایی اعلام میشود.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این مرکز افزود: در همین راستا دو شاخص اختصاصی این مرکز عبارتند از شاخص «متوسط مدت زمان انجام فعالیتها در زنجیره تجارت فرامرزی» در سطح ملی و شاخص «افزایش حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» نسبت به سال قبل که در سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص، سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
گفتنی است مقایسه امتیاز شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حاکی از رشد ۱۴.۵ درصدی و کسب ۱۰۰ درصد نمره و محقق شدن کامل شاخصهای مذکور است.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این مرکز افزود: در همین راستا دو شاخص اختصاصی این مرکز عبارتند از شاخص «متوسط مدت زمان انجام فعالیتها در زنجیره تجارت فرامرزی» در سطح ملی و شاخص «افزایش حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» نسبت به سال قبل که در سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص، سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
گفتنی است مقایسه امتیاز شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حاکی از رشد ۱۴.۵ درصدی و کسب ۱۰۰ درصد نمره و محقق شدن کامل شاخصهای مذکور است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *