صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

علیزاده: توانایی درآمدزایی مس از تبلیغات بیشتر از سازمان لیگ است/ تبلیغات محیطی حق مسلم باشگاه‌هاست

۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۷۶۸۳۶۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان از آغاز مذاکرات این باشگاه با سازمان لیگ برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی خبر داد.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره مخالفت سازمان لیگ فوتبال با واگذاری تبلغات محیطی به باشگاه‌ها اظهار داشت: وقتی باشگاه‌های لیگ برتری توانمندی درآمدزایی از تبلیغات محیطی را دارند چرا باید این اختیار از آن‌ها سلب شود؟ طبیعتاً باشگاه مس رفسنجان این پتانسیل را اختیار دارد تا از محل تبلیغات محیطی بتواند درآمد قابل‌توجهی را به دست آورد.

وی افزود: سال گذشته مبالغی از سوی سازمان لیگ به حساب باشگاه مس رفسنجان بابت درآمد ناشی از تبلیغات محیطی واریز شد، اما اگر به‌صورت منطقی و در نظر گرفتن شاخصه‌های اقتصادی این مبالغ ارزیابی شود طبیعتاً برند باشگاه مس رفسنجان قابلیت‌های به‌مراتب بیشتری از این ارقام را دارد. ازاین‌رو با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده میان مدیران باشگاه از سازمان لیگ درخواست کردیم امتیاز بهره‌برداری از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی در رقابت‌های لیگ برتر و حذفی را به خودمان واگذار کنند.

*در حق باشگاه‌های شهرستانی اجحاف شده 

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: باشگاه‌های لیگ برتری باید از تمام امکانات خود برای افزایش درآمد استفاده کنند. وقتی می‌بینیم رقم درآمد یک باشگاه شهرستانی مثل مس رفسنجان از این کانال به‌مراتب پایین‌تر از حد انتظار است طبیعی است که ما نسبت‌ به منافع باشگاه واکنش نشان دهیم و خواهان اصلاح شرایط موجود شویم. مطمئنا آگاهی و دانشی که مدیران باشگاه مس رفسنجان از فضای اقتصادی این استان دارند به‌مراتب بیشتر از مدیران سازمان لیگ است؛ به‌همین دلیل معتقدیم در حق باشگاه‌های شهرستانی اجحاف شده و با در اختیار گرفتن امکان درآمدزایی از تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی، این معضل برطرف می‌شود و باشگاه‌ها می‌توانند به درآمد ایده‌آل خود دسترسی پیدا کنند.

علیزاده در بخش دیگری از توضیحات خود گفت: به‌عنوان مثال بازی مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی برابر تیم‌های بزرگ فوتبال ایران نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور می‌تواند این امکان را در اختیار ما قرار دهد تا با کمک گرفتن از صنایع فعال داخل استان و استفاده از برند آن‌ها در تبلیغات محیطی درآمد قابل‌توجهی را به به دست آوریم تا بخشی از هزینه‌های جاری تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر را از این محل تامین کنیم. این روش مطمئناً منفعت بیشتری برای باشگاه‌ها در بر خواهد داشت تا اینکه سازمان لیگ به‌صورت یکپارچه تبلیغات محیطی را مدیریت کند و بخشی از درآمد آن را به باشگاه‌ها پرداخت نماید.

*دنبال کسب رتبه تک رقمی در فصل جاری هستیم

وی با اشاره به آمادگی باشگاه مس رفسنجان برای فعالیت در حوزه تبلیغات محیطی تصریح کرد: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای محقق شدن این‌ موضوع به کار خواهد بست تا بهترین اتفاق از نظر مالی برای مجموعه فرهنگی‌ - ورزشی مس رفسنجان رقم بخورد.

مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد: اهالی فوتبال توقع دارند مس با توجه به عملکرد قابل‌قبولی که در لیگ بیستم به نمایش گذاشت امسال در میان شگفتی‌سازان لیگ قرار گیرد و با کسب سهمیه آسیا هوادارانش را شگفت‌زده کند، اما با همه این تفاسیر باید به این نکته اشاره کرد که هدف اصلی کادر فنی و تیم مدیریتی باشگاه قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالای جدول است که امیدواریم در پایان مسابقات این‌بار با کسب رتبه تک‌رقمی عملکرد خوب فصل گذشته تیم را کامل کنیم و این واقعیت را به اثبات برسانیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *