رسیدگی به ناوگان فرسوده شهر تهران نیازمند اقدامات ضربتی است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اتوبوسهای «بیآرتی» نزدیک ۱۴ سال سن دارند که از سن فرسودگی آنها گذشته است باید در زمینه نوسازی و یا حفظ آنها اقدامات لازم انجام شود.
سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با میزان با اشاره به نوسازی اتوبوسهای «بیآرتی» گفت: در زمانی که معاون حمل و نقل در شهرداری تهران بودم اتوبوسهای «بیآرتی» وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری پایتختد شد که در حال حاضر و پس از گذشت چند سال این اتوبوسها به سمت فرسودگی میروند.
وی افزود: در حال حاضر در حال مذاکره با شرکتهای خودرو سازی داخلی هستیم تا بتوانیم این خودروها را برای شهر تهران تامین کنیم؛ همچنین باید ناوگان بسیار فرسوده شهر تهران نوسازی شوند که اینکار نیازمند یک اقدام ضربتی است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: باید در زمینه تامین قطعات و ارائه خدمات بهتر به ناوگان حمل و نقل درون شهری تهران اقدامات لازم انجام شود.
تشکری هاشمی گفت: اتوبوسهای «بیآرتی» نزدیک ۱۴ سال سن دارند که از سن فرسودگی آنها گذشته است باید در زمینه نوسازی و یا حفظ آنها اقدامات لازم انجام شود و باید در این زمینه از توان تولیدات داخلی استفاده کنیم.
وی افزود: در حال حاضر در حال مذاکره با شرکتهای خودرو سازی داخلی هستیم تا بتوانیم این خودروها را برای شهر تهران تامین کنیم؛ همچنین باید ناوگان بسیار فرسوده شهر تهران نوسازی شوند که اینکار نیازمند یک اقدام ضربتی است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: باید در زمینه تامین قطعات و ارائه خدمات بهتر به ناوگان حمل و نقل درون شهری تهران اقدامات لازم انجام شود.
تشکری هاشمی گفت: اتوبوسهای «بیآرتی» نزدیک ۱۴ سال سن دارند که از سن فرسودگی آنها گذشته است باید در زمینه نوسازی و یا حفظ آنها اقدامات لازم انجام شود و باید در این زمینه از توان تولیدات داخلی استفاده کنیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *