راه اندازی سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی گفت: به منظور ارتباط هوشمند و موثر شهروندان در سراسر کشور با مدیران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سامانهای با قابلیت نصب بر روی دستگاههای تلفنهای همراه امکان دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادها فراهم میشود.
- طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید قاسم بی نیاز اظهار داشت: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی تحت وب و برنامه موبایلی قابل نصب است که قابلیت دریافت نظرها و پیشنهادها و مشکلات در دسته بندیهای زیرمجموعههای این وزارتخانه و ارائه توضیحات کاربر با ثبت کد رهگیری فراهم است.
وی افزود: کاربران با دریافت کد رهگیری میتوانند روند گردش کار و دریافت کننده نهایی پیام ارسالی را مشاهده کنند. همچنین درخواستهای قبلی کاربران نیز در این سامانه ذخیره و قابل رجوع خواهد بود.
بی نیاز توضیح داد: این سامانه که مراحل نهایی خود را برای اجرای آزمایشی طی میکند قابلیت دریافت پوشههای مربوط به اسناد و مدارک پیوست در قالبهای متنوع از جمله متن و تصویر را خواهد داشت.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: کاربران میتوانند نرم افزار سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی را بر روی دستگاههای تلفن همراه خود نصب کنند و یا به وب این سامانه مراجعه و موارد مورد نظر خود را ثبت کنند.
وی تأکید کرد: به زودی با نهایی شدن مراحل طراحی و اجرای آزمایشی، آدرس این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *