رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: ایجاد ارتباطی نزدیک با مردم، راهبرد مرکز ارتباطات ریاست جمهوری است
- حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی صبح امروز جمعه در جریان بازدید از بخشهای مختلف اداره کل مراجعات مردمی با تعدادی از مراجعینی که اغلب از شهرستانها برای پیگیری به دفتر رئیس جمهوری مراجعه و نسبت به تأخیر در پاسخگویی برخی کارکنان گلایههایی داشتند ملاقات و دستوراتی را در خصوص اصلاح برخی فرایندهای موجود صادر کرد.
وی در این بازدید دستوراتی را در خصوص تسهیل دریافت نامهها و درخواستهای مردمی حتی در روزهای تعطیل صادر و تمامی رؤسای کل بازرسی، مراجعات مردمی، رسیدگی به شکایات این مرکز و مدیریت سامانه سامد را به خدمت رسانی در روزهای تعطیل و افزایش شیفت کاری موظف نمودند.
وی همچنین از اداره کل ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات خواست، بصورت هفتگی عملکرد مسؤلین ستادی واستانداریها درخصوص نحوه تکریم مراجعین به دستگاهها بویژه میزان ملاقات هفتگی مردمی را ارایه نماید.
ایشان با بیان اینکه مسئولان مرکز ارتباطات مردمی باید ساعاتی را شخصا برای حضور در میان مردم و نظارت بر نحوه دریافت درخواستها وپیگیریها اختصاص دهند، تصریح کرد: مردم انتظار دارند تمامی مسئولین ستادی و استانی آیینهی تمام نمای رئیس جمهور در ارتباط با، ولی نعمتان نظام وحل مشکلات آنان باشند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی ارتباط نزدیک، صادقانه و همراه با کرامت و تکریم ارباب رجوع را راهبرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری معرفی و تصریح کرد: درخواستهای مردمی در جریان سفرهای ریاست جمهوری اولویت رسیدگی دارند و باید سریعا پیگیری و نتیجه به مردم اعلام شود.
وی با تاکید براینکه هیچ درخواست و نامه مردمی به دولت نباید بدون پاسخ بماند، ابراز کرد: ارتباط نزدیک با مردم و پیگیری مشکلات آنها رویکرد اصلی دولت مردمی است، لذا نامهها و ارتباط مردم با دولت از جایگاه ویژهای برخوردار است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه توجه به نامهها و گزارشات مردمی از برنامههای روزانه ریاست جمهوری است، تأکید کرد: رئیس جمهور نسبت به ارتباط با مردم و درخواستهای مردمی به مسئولان و مدیران دولتی تأکیدات فراوان داشته اند و نسبت به این امر دغدغهمند هستند.