صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیشخوان ارتباط ارباب رجوع سازمان اموال تملیکی راه اندازی شد

۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۷۹۷۵
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اداره روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از راه اندازی پیشخوان ارتباط ارباب رجوع این سازمان با دستور محمد علی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در راستای شفافسازی عملکرد و تکریم ارباب رجوع خبر داد.

خبرگزاري ميزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید ترکمن از راه اندازی پیشخوان ارتباط ارباب رجوع این سازمان به آدرس Pishkhan.tamliki.ir با هدف، شفافسازی عملکرد، تکریم ارباب رجوع، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیرعامل سازمان، ارائه خدمات غیرحضوری در ٢٤ ساعت شبانه روز، سهولت دسترسی و پیگیری درخواست‌ها و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن خبر داد.

ترکمن ضمن اشاره به خدمات سازمان اموال تملیکی که طی سالجاری برای تکریم ارباب رجوع انجام شده است اظهار کرد: به دستور مدیر عامل این سازمان و با همت و تلاش مجموعه ستاد مرکزی طی سالجاری توانستیم برای نخستین مرتبه خدماتی همچون سامانه پیشخوان ارباب رجوع، میز خدمت، استقرار کیوسک اطلاعات و همچنین نصب و راه اندازی تابلو‌های اعلانات دیجیتال را در سازمان اموال تملیکی ارائه دهیم که نشان از اهمیت فراوان تکریم ارباب رجوع برای این سازمان دارد.

 

وی در خصوص سامانه پیشخوان ارباب رجوع گفت: سهولت در استفاده کاربران از این سامانه مد نظر قرار گرفته است به گونه‌ای که ارباب رجوع به محض ورود به سامانه وتن‌ها با احراز هویت توسط شماره تلفن همراه خود می‌تواند درخواست قابل پیگیری خود را بدون حضور در سازمان ثبت نماید و مدیریت‌های مربوطه موظف هستند در کمترین زمان ممکن پاسخ درخواست ارباب رجوع را اعلام نمایند و در طول روند پاسخگویی، هر گونه ارجاع درخواست درون سازمان از طریق پیامک برای فرد درخواست کننده ارسال خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان اموال تملیکی در ادامه به خدماتی همچون ارائه اطلاعات از طریق کیوسک مستقر در ستاد مرکزی اشاره کرد و گفت: نظر سنجی از ارباب رجوع، ثبت درخواست بدون حضور در واحد مربوطه، معرفی وظایف سازمان، روند پیگیری درخواست‌ها و … از جمله خدماتی است که توسط این کیوسک ارائه می‌شود.

 

انتهاي پيام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *