صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدرسه تلویزیونی گامی در تحقق بسط عدالت آموزشی

۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۵۲۲۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، گفت‌: بسط عدالت آموزشی با مدرسه تلویزیونی میسر شد.
رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان در مورد مورد عملکرد مدرسه تلوزیونی در سال تحصیلی جدید گفت:در شرایط به وجود آمده ما برای ارائه آموزش با توجه به تنوع دانش آموزان چهار بستر در اختیار داشتیم، مدرسه تلویزیونی با برگزاری ۱۹ هزار جلسه آموزش، استفاده از بستر شبکه شاد با پوشش ۷۰ درصدی دانش آموزان، آموزش حضوری در مناطق کم جمعیت، و استفاده از توزیع درسنامه و راهبران آموزشی، اما با توجه به بردی که مدرسه تلوزیونی داشته  است بازخورد‌های مثبتی در وسعت بالا دریافت کردیم.
 
مسئول مدرسه تلویزیونی دردوره ابتدایی گفت:مدرسه تلویزیونی علاوه بر در اختیار قرار دادن فرصت برابر آموزشی برای دانش آموزان کشور، به نو معلمان در این دوره و همچنین خانواده‌ها نیز کمک کرد تا بتوانند برای حمایت موثر‌تر در کنار دانش آموز خود قرار گیرند.

وی ادامه داد: به دلایلی، چون سیاست‌های غلط و برنامه ریزی‌های نامناسب کادر اموزشی در مناطق محروم کش. ر معمولا از معلمان با تجربه و اموزش دیده نیست، مدرسه تلویزیونی به سبب برد گسترده خود سبب شد که دانش اموزان در محرومترین نقاط کشور بتوانند از کیفیت بالای اموزشی بهره‌مند شوند.

حکیم زاده گفت: با توجه به توافقی که میان آموزش و پرورش و صداو سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفته است، تلاش شده با توجه به تجربه سال قبل بتوانیم نقص‌ها را برطرف و با قوت بیشتری ادامه دهیم. از این رو باید با نوع آوری بیشتر و استفاده از تجربیات نتایج خوبی کسب کنیم.

وی گفت:برای امسال نیز برنامه ما این است که بتوانیم همزمان با آغاز سال تحصیلی، آموزش با کیفیت بالا را در مدرسه تلوزیونی نیز داشته باشیم.

وی در پایان گفت: فراخوان معلمان برای مشارکت در آموزش تلویزیونی از روز‌های آغازین آموزش مجازی آغاز شد، عزیزان ما مورد مصاحبه قرار گرفته و معرفی شدند، چرا که معلمانی که تا پیش این به وسعت یک کلاس تدریس می‌کردند و بازخورد در یافت می‌کردند در این صورت میدان قضاوت وسیع‌تر و بازخورد‌های متفاوتی را دریافت می‌کردند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *