صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سلامت اداری و سیستمی شدن فرایند‌های ثبتی لازم و ملزوم یکدیگرند

۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۷۱۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با بیان اینکه سلامت اداری و سیستمی شدن فرایند‌های ثبتی لازم و ملزوم یکدیگرند گفت: در همین راستا استفاده از فناوری‌های نوین با هدف ارائه خدمات بهینه به جامعه را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.
- سید مهدی هاشمی، مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک فارس در جریان بازدید از اداره ثبت شهرستان جهرم گفت: سلامت اداری و سیستمی شدن فرایند‌های ثبتی لازم و ملزوم یکدیگرند و در همین راستا استفاده از فناوری‌های نوین با هدف ارائه خدمات بهینه به جامعه را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس با بیان اینکه حرکت جهادی و پیگیری مطلوب برنامه‌های تحولی سازمان ثبت مهم‌ترین اولویت این اداره کل است، گفت: مبحث مبارزه با فساد اداری که در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به آن شده را با هدف سالم سازی ادارات تابعه و ارتقای سلامت اداری در دستور کار داریم.

وی مکانیزه شدن فرایند‌های ثبتی و الکترونیکی شدن گستره این خدمات را ماحصل نگرش جهادی در رأس هرم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و تصریح کرد: همانگونه که نیل به شفافیت مستلزم حرکت به سوی دولت الکترونیک است، سلامت اداری و سیستمی شدن فرایند‌های ثبتی لازم و ملزوم یکدیگرند و در همین راستا استفاده از فناوری‌های نوین با هدف ارائه خدمات بهینه به جامعه را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.

هاشمی تسریع در تثبیت و مستند سازی مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی موجود در سطح استان فارس، صدور اسناد املاک و اراضی دولتی در حداقل زمان ممکن، سرعت بخشی به فرایند تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری، تسریع در فرایند رسیدگی و مختومه نمودن پرونده‌های اجرایی و دیگر وظایف محوله را ضامن نیل به اهداف مصوب سازمانی و لازمه صیانت از حقوق ثبتی مراجعین برشمرد و خاطرنشان کرد: به عنوان خادمین جامعه خود را موظف به استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در راستای حل معضلات ثبتی مردم دانسته و با هدف پاسداری از حقوق مراجعین حداکثر تلاش خود را انجام خواهیم داد.
 
در این بازدید که در راستای دستورالعمل‌های سازمانی مبنی بر نظارت مستمر بر ادارات تابعه و به منظور ارزیابی روند کمی و کیفی خدمات رسانی صورت پذیرفت تیم بازرسی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این اداره و بررسی اجمالی آمار‌ها و شیوه‌های ارائه خدمات به مردم، از نزدیک روند انجام فرایند‌های ثبتی را مورد بازبینی قرار دادند.

برچسب ها: فارس سلامت اداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *