صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سامانه ۱۹۷، سامانه‌ای برخط

۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹:۰۷
کد خبر: ۷۵۴۵۴۵
رئیس بازرسی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی گفت: از طریق سامانه‌ای با عنوان دفتر نظارت همگانی و با شماره تلفن سه رقمی ۱۹۷ به صورت شبانه روزی می‌توانید مراتب تقدیر و تشکر، انتقاد، شکایت و پیشنهادات خود را در میان بگذارید.

- سردار"حمید خروش" رئیس بازرسی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی برای نوشت؛ نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم و تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه، در حوزه‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و... خدمات بی شماری را به مردم عزیزمان ارائه می‌کند و به طور مستقیم با شهروندان در تعامل و مواجهه می‌باشد.

مردم انتظار دارند در هر ساعتی از شبانه روز که به پلیس نیاز پیدا می‌کنند، پلیس همکاری و مساعدت لازم را با آنان داشته باشد؛ مطالبه‌ای به حق، که ایجاب می‌کند ماموران پلیس به قید فوریت و با سرعت و دقت به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است که باید تلاش کرد که این سرمایه عظیم و مهم به درستی حفظ و صیانت شود و آسیبی به آن وارد نشود.

امروز نیروی انتظامی، نیرویی مکتبی، انقلابی، مردمی، کوشا، متعهد و مسئولیت پذیر است که همه تلاش خود را به کار می‌بندد تا به مجرمان اجازه جولان و گردنکشی و تعدی به حقوق دیگران را ندهد و با اقتدار از امنیت و آرامش جامعه صیانت و نگهداری نماید.

نیروی انتظامی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و بدون هیچ چشم داشتی آماده جان فشانی و خدمتگزاری به مردم عزیزمان است.

در این رابطه برای نظارت هر چه بیشتر و بهتر و برخط برعملکرد کارکنان پلیس، سامانه‌ای با عنوان دفتر نظارت همگانی و با شعار "این بار شما پلیس ما باشید" راه اندازی شده است، که از طریق این سامانه و با شماره تلفن سه رقمی ۱۹۷ به صورت شبانه روزی می‌توانید مراتب تقدیر و تشکر، انتقاد، شکایت و پیشنهادات خود را در میان بگذارید. به طور حتم تماس‌های دریافتی از سوی شهروندان گرانقدرمان به طور دقیق بررسی و پیگیری‌های لازم انجام می‌گیرد.


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *