صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مصاف شهداب یزد با غول‌های والیبال ترکیه/ شرافت: حضورمان در تورنمنت ترکیه منوط به شرایط کرونایی است/ اختلافات مدیریتی در باشگاه کذب است

۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۲۲۸
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال شهداب یزد قرار است اوایل مهر ماه در تورنمنت چهار جانبه ترکیه شرکت کند.
- روز گذشته باشگاه شهداب اعلام کرد که به دعوت مسئولان باشگاه فنرباغچه برای شرکت در تورنمنت چهار جانبه ترکیه پاسخ مثبت داده است. این تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم‌های قدرتمند فنربافچه و زراعت بانک ترکیه برگزار می‌شود و هنوز نام تیم چهارم اعلام نشده است.
 
از همین رو امیر شرافت، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب در گفت‌وگو با میزان درخصوص حضور این تیم در این تورنمنت اظهار داشت: از اوایل سال مذاکرات متعددی با باشگاه‌های مختلف داشتیم تا در زمان باقیمانده تا آغاز لیگ برتر بتوانیم در یک تورنمنت مهم و بین‌المللی شرکت کنیم که در نهایت باشگاه فنرباغچه از باشگاه شهداب برای حضور در تورنمنتی چهار جانبه که هر ساله پیش از آغاز فصل در ترکیه برگزار می‌شود، دعوت کرد و ما هم با بررسی شرایط و سطح این تورنمنت، پاسخ مثبت دادیم. تمامی هزینه‌ها به جز خرید هزینه سفر بر عهده میزبان است. هنوز زمان دقیق آغاز این تورنمنت چهار جانبه اعلام نشده، اما طبق صحبت‌ها اگر محدودیت‌های کرونایی تشدید نشود، هفته اول مهر ماه در تورنمنت چهار جانبه ترکیه شرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خواسته‌های سرمربی این تیم در جذب بازیکنان مدنظر بصل ۱۴۰۰ برآورده شده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: واقعاً در باشگاه شهداب تعامل بسیار خوبی بین مدیریت و کادر فنی وجود دارد. ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنانی که اولویت نخست عمده‌غیاثی بودند را جذب کردیم و فقط یک یا دو بازیکن اولویت دوم کادر فنی بود. ۱۰ روزیست که تمرینات آغاز شده و در دو نوبت صبح و عصر جلسه تمرینی برگزار می‌شود.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد درباره هدفگذاری این تیم در فصل پیش‌رو، تصریح کرد: از روزی که باشگاه کارش را در عرصه والیبال آغار کرد یک برنامه بلند مدت ۱۰ ساله تدوین شد و اهداف باشگاه برای هر سال متفاوت است. هدفمان در این فصل در ابتدا ایستادن روی سکو است و نیم نگاهی هم به بازی فینال و قهرمانی داریم.

شرافت در پایان در واکنش به برخی شایعات درباره اختلافات مدیریتی در باشگاه شهداب یزد گفت: این اظهارات شایعاتی بیش نیستند و کاملا این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. روابط بسیار خوب و صمیمی در باشگاه حاکم است و هیچ مشکلی بین مدیریت و کادر فنی هم نیست. پس از باخت برابر تیم لبنیات هراز آمل و ناکامی در صعود به نیمه نهایی، بلافاصله با کادر فنی خود تمدید کردیم که این نشان از حسن نیست و روابط دوستانه در باشگاه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *