هزینه رفع گره ترافیکی آزادی-توحید یک چراغ قرمز بود
وی با اشاره به این که ترافیک این منطقه بدون هیچ هزینهای قابل برطرف شدن بود، اظهار کرد: با نصب یک چراغ قرمز منظم در مسیر تقاطع میدان آزادی و توحید وضعیت ترافیکی منطقه به شیوهای مطلوب ساماندهی میشد و نیازی به هزنیهکرد 300 میلیاردی برای ساخت تونل نبود.
این دکترای برنامهریزی شهری با تاکید بر این که طراحان، سازندگان و مدافعان ساخت این تونل امروز باید در برابر اتفاقات رخ داده پاسخگو باشند، اظهار کرد: این افراد باید بگویند هزنیههای مصرف شده برای ساخت این تونل بر چه اساسی پرداخت شده است.
خاکساری با ابراز تاسف از این که برخی از کارشناسان و مدافعان ساخت این پروژه به دلیل این که موفق به دریافت پروژههای بعدی از شهرداری شوند یا به دلیل انتفاع مالی در مورد مثبت بودن کارکرد ترافیکی تونل توحید جنجال رسانهای به پا کردند، خاطرنشان کرد: به طور مثال یکی از ادلههای مطرح شده در بازه زمانی سال 86 تا 88 برای ساخت این تونل، این بود که به دلیل این که فرودگاه امام 20 میلیون جمعیت را تحت پوشش دارد، ساخت این پروژه میتواند به تسهیل وضعیت ترافیکی در این نقطه کمک کند. این در حالی است که از نظر ترافیکی و عبور و مرور این موضوع کاملا غیر مرتبط است.