«سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزشوپرورش سراسر کشور» صبح امروز آغاز شد
با حضور وزیر آموزشوپرورش و در فضای مجازی، «سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسای ادارات آموزشوپرورش سراسر کشور» صبح امروز آغاز شد.
-به نقل از مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی و اعضای شورای معاونان وزارت آموزشوپرورش، «سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسا و مدیران آموزشوپرورش سراسر کشور» در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران، آغاز شد.
برنامههای این اجلاس که در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار میشود، با سخنرانی «حضرت آیتالله جوادی آملی»، در روز نخست، آغاز و با سخنان وزیر آموزشوپرورش ادامه خواهد داشت.
تحول و منابع انسانی، تحول در برنامههای درسی کتاب و مواد آموزشی، نوآوری در روشهای سنجش و ارزشیابی و تضمین کیفیت، چگونگی صیانت از امنیت و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان معلم و خانواده، مرور دستاوردها و تجارب نظامهای آموزشی کشورهای مختلف در دوران کرونا، تحول و برقراری عدالت در فرصتهای یادگیری، تمهیدات ایجادشده برای شروع سال تحصیلی جدید از سوی وزارت بهداشت، پروژه مهر و جهتگیریهای شورای عالی آموزشوپرورش در تحقق سند تحول بنیادین، از جمله موضوعاتی است که در اجلاس دو روزه به آن پرداخته میشود.
شایانذکر است، این اجلاس در روز چهارشنبه و با سخنان رئیسجمهور خاتمه خواهد یافت.
برنامههای این اجلاس که در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار میشود، با سخنرانی «حضرت آیتالله جوادی آملی»، در روز نخست، آغاز و با سخنان وزیر آموزشوپرورش ادامه خواهد داشت.
تحول و منابع انسانی، تحول در برنامههای درسی کتاب و مواد آموزشی، نوآوری در روشهای سنجش و ارزشیابی و تضمین کیفیت، چگونگی صیانت از امنیت و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان معلم و خانواده، مرور دستاوردها و تجارب نظامهای آموزشی کشورهای مختلف در دوران کرونا، تحول و برقراری عدالت در فرصتهای یادگیری، تمهیدات ایجادشده برای شروع سال تحصیلی جدید از سوی وزارت بهداشت، پروژه مهر و جهتگیریهای شورای عالی آموزشوپرورش در تحقق سند تحول بنیادین، از جمله موضوعاتی است که در اجلاس دو روزه به آن پرداخته میشود.
شایانذکر است، این اجلاس در روز چهارشنبه و با سخنان رئیسجمهور خاتمه خواهد یافت.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *