صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نتیجه نگاه دولت‌ها به حوزه آموزش، شکاف آموزشی و بی‌عدالتی بوده است

۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۵۲۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به شروع روند بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، تصریح کرد: ریل گذاری غلط در نگاه به علم‌آموزی در طی سالیان گذشته باعث شکاف آموزشی و بی‌عدالتی شده این نگاه باید در حوزه آموزش تغییر کند؛ مجلس با در نظر داشتن این مسئله برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کند.
- بنا به اعلام خانه ملت، «احمد نادری» ضمن انتقاد از ریل‌گذاری غلط در نگاه به علم‌آموزی در طی سالیان گذشته، عنوان کرد: مجلس به ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با نگاهی متفاوت از سال‌های گذشته به بررسی صلاحیت وزرا خواهد پرداخت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: رأس برنامه وزیر علوم و وزیر آموزش وپرورش آینده بازگرداندن این دو وزارتخانه به ریل عدالت آموزشی است.

وی تأکید کرد: غلبه نگاه نئولیبرال در دولت‌های بعد از جنگ بر آموزش، سبب ایجاد ناهنجاری در سیستم آموزشی شده و نتیجه آن شکاف آموزشی و ناعدالتی عظیم شده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی بازگرداندن و بازتعریف چنین نگاهی در حوزه آموزش است، گفت: کمیسیون آموزش و مجلس با این دیدگاه به بررسی صلاحیت وزرا خواهد پرداخت.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *