صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مطهری: مقابل ماشین‌سازی در بخش حمله تنوع تاکتیکی داشتیم/ سعی کردیم از دربی درس بگیریم

۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱:۰۸
کد خبر: ۷۴۳۱۸۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند مقابل استقلال در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم، اما سعی کردیم از آن درس بگیریم.

حمید مطهری در نشست خبری بعد از مسابقه پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم و هدف مان این بود در ابتدای بازی قوی کارمان را شروع کرده و استارت بزنیم. سعی کردیم دفاع وسط‌های خود را بازتر کنیم. دفاع وسط خود را بازتر کنیم و دفاع‌های کناری را بالاتر ببریم. سعی کردیم نیم دایره‌ای عقب زمین تشکیل داده و عرض حمله خود را بیشتر و پرتر کنیم تا بتوانیم به تیم ماشین‌سازی ضربه بزنیم.

*مقابل ماشین‌سازی در بخش حمله تنوع تاکتیکی داشتیم. گل‌های ما را دیدید که از روی ارسال، دور زدن مدافعان کناری حریف و عمق به دست آمد نتیجه خیلی خوبی گرفتیم به بچه‌های‌مان خسته‌نباشید می‌گویم، زیرا فوق‌العاده زحمت کشیدند.

*فصل فرسایشی شده و اگر تیمی بتواند بالانس باشد و در این فصل بازی کند دلیلش چیزی نیست جز اینکه بچه‌ها با نهایت صداقت تلاش خود را می‌کنند، از بازیکنان‌مان خیلی تشکر می‌کنم. این تیم باید از طرف باشگاه و هواداران‌مان حمایت شود تا ان‌شاءالله در ادامه مسیر و دو بازی فوق‌العاده سخت خودمان را مهیا کنیم.

*باز هم به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و امیدوارم دیدار آینده را هم بتوانیم با موفقیت به اتمام برسانیم.

*من نمی‌خواستم درباره شهرآورد صحبت کنم، اما همیشه سعی کرده‌ایم از شکست‌های‌مان درس بگیریم هرچند مقابل استقلال در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم، اما سعی کردیم از آن درس بگیریم. شکست نقطه مقابل کامیابی و موفقیت نیست و اگر بتوانید از آن درس بگیرید می‌تواند شما را به موفقیت برساند.

*پس از بازی دربی سعی کردیم خیلی سریع خود را ریکاوری کنیم و بازسازی ذهنی و فیزیکی انجام دادیم. به تبریز آمدیم تا خیلی قوی کارمان را انجام دهیم و نتیجه‌ای خوب با تفاضل گل خوب کسب کنیم. به تیم ماشین‌سازی احترام می‌گذاریم، زیرا نهایت تلاشش را کرد و دیدم با تمام وجود کار کار کردند. بازی خیلی خوبی بود و استارت کار ما هم روی این موضوع بود که این مسابقه را با نتیجه خیلی خوب ببریم که این اتفاق هم افتاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *