صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جدیدترین جزئیات از طرح رتبه بندی معلمان

۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۰۳۸۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رسیدگی به طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات به پایان رسید و بزودی و در اولین فرصت این لایحه در صحن علنی مجلس مطرح و مصوب خواهد شد.

- خانه ملت نوشت: علی کریمی فیروزجایی با اشاره به جلسات فشرده کمیسیون آموزش برای جمع بندی لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: با اقدام ضربتی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کار رسیدگی به مفاد لایحه رتبه بندی معلمان به پایان رسید.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور این اقدام کمیسیون تخصصی مجلس را مایه خرسندی فرهنگیان دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی به مسئله فرهنگیان نگاه خاص و ویژه دارد.

نماینده مردم بابل ادامه داد: بزودی و در اولین فرصت این لایحه برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح و انشاءالله با رأی قاطع نمایندگان مصوب خواهد شد.

این عضو خانه ملت با اشاره به ارتباط گسترده مجلس با صاحبنظران، دانشگاهیان و متخصصان امور تعلیم و تربیت و تشکل‌های فرهنگیان برای نهایی کردن این لایحه افزود: این لایحه در صحن علنی مجلس نیز با مشورت نمایندگان چکش کاری و بررسی نهایی خواهد شد.

کریمی فیروزجایی رتبه بندی معلمان را خواسته بحق و دیرینه فرهنگیان دانست و افزود: با اجرای این لایحه تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت را ساختاری و زیربنایی عنوان و تصریح کرد: برغم برخی نگاه‌های ناصحیح، آموزش وپرورش تولیدی‌ترین دستگاه اجرایی کشور است.

این نماینده مجلس تولید انسان فکور و بااراده‌های معنوی را مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش دانست و افزود: آموزش و پرورش باید پیشگام برنامه‌های توسعه در کشور باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس در تعامل با دولت سیزدهم، توسعه هدفمند در آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد. خروجی آموزش و پرورش نیاز‌های اساسی کشور را تأمین و تضمین می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *