صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لزوم جلوگیری سواستفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها در جریان انتخابات

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴:۲۱
کد خبر: ۷۲۹۶۲۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه بهره برداری و سواستفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به سودجویان داده شود.

- بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با حضور مدیران و شهرداران مناطق تبریز، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: آنچه در انتخابات برای دستگاه قضایی اهمیت دارد، برگزاری سالم و هرچه با شکوه‌تر انتخابات با مشارکت بالاست.

وی افزود: باید در راستای برگزاری سالم و پرشور انتخابات تلاش کنیم تا انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی و مورد نظر مقام معظم رهبری از حیث مشارکت تحقق یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: معاندین با ناامید کردن مردم به دنبال کاهش مشارکت و زیر سوال بردن انتخابات و موج سواری در فضای انتخابات هستند.

علیلو با بیان اینکه روسا و مدیران دستگاه‌های دولتی و عمومی باید نظارت کامل نسبت به زیرمجموعه خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: برخی افرد به دنبال سوءاستفاده از موقعیت و امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به نفع خود در انتخابات هستند، نباید اجازه بهره برداری و سواستفاده از امکانات دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها به سودجویان داده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *