صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برنامه ریزی سازمان ثبت اسناد برای مختومه کردن بیش از ۲۰۰ هزار پرونده اجرای استان تهران

۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲:۱۳
کد خبر: ۷۲۷۹۷۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
نشست هم اندیشی درباره مختومه کردن بیش از ۲۰۰هزار پرونده اداره اجرای استان تهران در سال ۱۴۰۰ با حضور اقبال معاون امور اسناد در اداره کل ثبت اسناد و املاک تهران برگزار شد.

- نشست هم اندیشی درباره مختومه کردن بیش از ۲۰۰هزار پرونده اداره اجرای استان تهران در سال ۱۴۰۰ با حضور اقبال معاون امور اسناد در اداره کل ثبت اسناد و املاک تهران برگزار شد.

در این نشست که با حضور رامشی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران، معاون مدیر کل و روسای واحد‌های اجرای استان تهران برگزار شد، معاون سازمان ثبت اسناد، هدف از برگزاری جلسه را تحقق سیاست‌های ابلاغی ریاست  قوه قضائیه و همچنین اوامر ریاست عالی سازمان در راستای سند تحول قضایی و رضایت مندی بیشتر مراجعین عنوان کرد.

مهدی اقبال، ضمن تشکر از فعالیت‌ها و زحمات موثر همکاران و با اشاره به اهداف عالی سازمان، مشکلات و موانع موجود با ارائه راهکار در راستای تسریع در انجام امور اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی بایگانی‌ها و تلاش برای تحقق کامل حذف فیزیکی پرونده‌ها هم اکنون در چند استان محقق شده است، افزود: با عنایت به بخشنامه ریاست عالی سازمان در راستای حذف مهلت ۲ ماهه بند ب ماده ۱۱۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در جهت رسیدگی سریع به پرونده‌هایی که از بدهکار پرونده مالی شناسایی نشده، در صورت درخواست بستانکار، آن‌ها می‌توانند با صدور گواهی به دادگستری مراجعه نمایند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد با تاکید بر لزوم استفاده از نیرو‌های توانمند و باانگیزه در واحد‌های اجرا گفت: انجام مکاتبات بصورت اتوماسیونی و حذف امور دستی و سنتی، استفاده از ظرفیت سامانه ثنا در راستای شفافیت و دقت در ابلاغ‌ها، نظارت بیشتر بر مزایده‌ها و تعیین تکلیف پرونده‌های بانکی اقدامات مهم سازمان در دوره مدیریت جناب آقای دکتر خدائیان بوده است.

در ادامه این نشست مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و سایر روسا و همکاران محترم مشکلات ادارات را اعلام نمودند و راهنمایی و دستورات لازم توسط معاون امور اسناد صادر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *