صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تامین هدفمند نیاز‌های مشتریان با استفاده از فناوری‌های نوین

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۷۳۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: با استفاده از فناوری‌های نوین در راستای تامین دقیق و هدفمند نیاز‌های مشتریان، می‌توان در جهت تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و خلق نیاز‌های جدید و ایجاد بازار‌های جدید گام برداشت.
- بنا به اعلام شاتا، ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص ضرورت بازتعریف بازاریابی بر مبنای تحولات نوظهور، گفت: بعد از انقلاب صنعتی چهارم که از سال ۲۰۱۱ شکل گرفت، در بحث مشاغل، حرفه‌ها و کسب و کارها، انقلابی بزرگ رخ داده است.

وی ادامه داد: در این مدت بحث پلتفرم‌ها به میان آمد و کسب و کار‌های پلتفرمینگ به وجود آمدند و مقوله‌هایی مانند رایانش شناختی مطرح شدند. قبلا در این زمینه با موضوعاتی همچون رایانش ابری مواجه بودیم، در حالی که اکنون به بحث رایانش شناختی ورود کرده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس، افزود: امروزه وسعت تاثیراتی که مسائل نوروساینس و علوم شناختی در حوزه بازار و بازاریابی می‌گذارد، بسیار گسترده شده است، در حالی که در کشور ما به این موضوعات کمتر توجه شده است.

کیانی بختیاری تاکید کرد: فناوری‌های جدید رفتار مصرف کننده را تغییر می‌دهند. داده‌های عظیم تولید شده توسط دستگاه‌های مجهز به فناوری اینترنت اشیاء و رصد تعاملات بین آن‌ها پتانسیل فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: تجزیه و تحلیل اطلاعات، دانش ذی قیمت شناخت نیاز‌های مصرف کنندگان در گروه ها، جوامع، با فرهنگ‌ها و سبک زندگی متفاوت را فراهم نموده است و در نهایت می‌توان از این دانش علاوه بر تامین دقیق و هدفمند نیاز‌های مشتریان، در جهت تغییر رفتار مصرف کنندگان و خلق نیاز‌های جدید، ایجاد بازار‌های جدید حرکت کرد.

وی در پایان به بخشی از فعالیت‌های ترویجی و ادبیات سازی سازمان مدیریت صنعتی در حوزه فناوری‌های جدید اشاره نمود.

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علمی بازاریابی ایران و حضور متخصصان و اساتید بین‌المللی بازاریابی برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *