صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان سلامت از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۲۰۵
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل و بررسی موضوعات مهم سازمانی و نظر سنجی از نکاتی است که در روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی ضمن تبریک روز روابط عمومی و تشکر از همکاران ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: روابط عمومی موضوع مهمی در هر سازمانی است و به نوعی پیشانی سازمان محسوب می‌شود. ارتباط با اشخاص حقیقی، حقوقی، سازمان‌ها و رسانه‌ها و هر موضوعی که در سازمان رخ می‌دهد با روابط عمومی است که اگر به خوبی عمل نکند در جامعه و رسانه‌ها بازتاب نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: عملکرد همکاران ما در سازمان به کلام، بیان و قلم روابط عمومی جاری می‌شود. شنیدن صدای مردم و بیمه‌شدگان از طریق کانل روابط عمومی امکان پذیر است و ما از این طریق می‌توانیم عملکردمان را ارزیابی و بر اساس آن گام برداریم تا تکالیفمان را در سازمان به درستی انجام دهیم.

ناصحی افزود: سازمان در این دوره فعالیت‌های مهمی از جمله نسخه نویسی الکترونیک، نظام ارجاع، نظام پرداخت ساماندهی و مدیریت منابع و هزینه در دستور کار دارد که باید از جایگاه روابط عمومی سازمان در جامعه منعکس و با آموزش‌های لازم اطلاع رسانی انجام شود تا در نهایت برآیند آن به نفع تمام مجموعه‌ای که با آن سارو کار داریم از جمله ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *